idaharju

Alla inlägg under mars 2011

Av ida harju - 31 mars 2011 17:46

Melina:

   Tobbe skruvar:    

Av ida harju - 31 mars 2011 17:05

Jag och Tobbe har handlat massor idag :D

Jag köpte en grill och bord med 4 stolar :P

kom nyss hem och skulle skruva ihop grillen men beskrivningen är kass som fan och nu har jag gett upp. Tobbe får fixa :P

Träffade Cacca och Abbe på ica maxi :) trevligt:)

träffade också melina och my på Clas Ohlson :)

Nu ska jag se om han blir klar eller hur de går :P haha

Av ida harju - 31 mars 2011 11:20

En person jag kan berätta allt för:

 

Av ida harju - 31 mars 2011 11:16

Har en helt fullspäckad dag :S

Ska snart till skolan så fort älsklingen slutat prata med Robban :)

Träffa UF och Adam.

Sen till Ö&B, Ica maxi, Clas Ohlson, Jysk och bilskolan :)

Stressa, stressa :)

Nå blir skönt att få allt färdigt :)

Ska handla massa god mat som vi ska grilla på fredag :) hihi :)

Tror Emma,André och Malm blir glada :D

Hörs sen :)

Puss

 

Av ida harju - 30 mars 2011 17:43

Varit på unga mammor gruppen idag :)

Var jätte kul, fick skiiit bra kontakt med Elin och Sam :) 

kändes riktigt kul :)

Vi fikade och så först, sen åkte vi till Försäkringskassan och lyssna där i ca en timme :)

Tack Sam och Elin för att ni skjutsa fram och tillbaka :)

Fick massa information dock blev jag bara mer förvirrad :S tur att jag ska dit den 19 igen :P haha.

Tydligen ska man skicka in moderskapsintyget så fort som möjligt :/ oups, de visste inte jag, får skicka de imorgon :)

Föräldrapenning och ledighet fatta jag inte heller :S

Massa med årsinkomst och sånt, har ju pluggat så sånt har jag inte.

Men eftersom jag och Tobbe är tillsammans/bor ihop/barn ihop räknas hans årsinkomst in i min.. fattar nada :P haha

men men, kommer få cirka 180 kr/dag i minst 240 dagar :)

de är bra :) + barnbidrag på 1050kr/mån :)

så man blir inte helt fattig iaf :)


Nej nu ska jag vila lite innan älsklingen kommer hem!!! :D :D :D :D

ca 2 timmar kvar :D

ska hinna dammsuga, diska, laga mat innan :/ men nu måste jag vila innan jag dör av trötthet :P 

tar på krafterna att cykla, har inte cyklat sen i september typ så kondisen är inte på topp :P

PUSS PÅ ER MINA FINA VÄNNER!

OCH ETT FINGER TILL ER ANDRA! ;)


Av ida harju - 30 mars 2011 17:30

Suttit och läst lite mer av dina inlägg idag, och allvarligt talat vill jag spy på dig och alla som uttrycker sina åsikter så som du gör!

en fråga, du tycker de är okej att slå kvinnor som inte slavar för sina män, som inte suger deras k** och har hemmet städat när dom kommer hem, du tycker de är okej att spotta på folk, snacka skit och trycka ner folk, men när någon gjorde de mot en i din familj då går hela världen under? Finns de någon med mer dubbelmoral än du?

Du tycker de är okej att flå levade djur och publicera videor på det?

Du tycker det är okej att trackar ner på folk som får bidrag av tex socialen?

Du tycker de är okej att kalla alla för h*ror och sl*ynor, men när någon säger va dom tycker om dig rasar du samman.

Du tror att du är en "rik/stureplansbrud" fast du är fast på en liten ö med en bra krog? 

Du säger att folk som skaffar barn unga är dumma i huvudet, borde skjutas. Du väljer att supa bort ditt liv, är det så mycket bättre?

nej fy fan säger jag bara.

och du Anna, du har mage att sitta och kommentera om mig till andra men inte ta en diskussion själv? Hur FEGT är inte de?

Du HÅLLER med Diana, du vet om att du själv bär på ett barn?

Du är ung, har ingen bra inkomst, du är en av alla 100000 som Diana klankar ner på och du håller med henne? dubbelmoral där med....

nej dåliga människor finns det gott om, folk med dåligt självförtroende finns de ännu fler. jag är så jävla glad att jag har mina vänner, ÄRLIGA, UPPRIKTIGA vänner. som säger vad dom tycker ist för att snacka skit.

jag är glad att jag har min fästman.

och jag är superglad för att vi skapat något vackert som vi kommer älska för resten av vårat liv. 

jag är också glad att jag har en familj som stöttar och hjälper till, en familj som älskar mig trots mina brister!

Är tacksam för allt positvit jag har i mitt liv, så det är det jag kommer fortsätta fokusera på. 

Det är människor som du som skapar hat.

Inte ofta jag verkligen hatar en människa men du ligger nog högst upp på den listan....

Av ida harju - 30 mars 2011 12:00

Någ(ra) jag tycker är väldigt snäll(a) :

  Andreas och min Syster Caroline :)

Av ida harju - 30 mars 2011 11:57

Vecka 22 idag :)

Vikten: 50,9 kg :)

Humör: just nu arg som fan! blev dock lite gladare när jag fick sms av pappa :)

Mäter 85cm runt magen och 94cm runt höften :S haha! har nog aldrig varit så stor :P

Ska äta frukost och ringa till mamma :)

Bild på magen finns från igår :) ska se om jag tar nån ny idag :)

PUSS

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards