idaharju

Alla inlägg under maj 2011

Av ida harju - 31 maj 2011 23:53

blev en sen kväll.

Johanna kom hit kl 20 och så fixa vi hennes naglar :)

och nu har jag skypat med min syster Linn i London i ca 1 timme :)

blir att sova nu, imorgon mera naglar. ska ner och köpa en ny pensel då jag inte va så smart på att göra rent mina andra igår :/

Har beställt lite mer från nagelgiganten :)

så hoppas de kommer senast på fredag :)

så här blev Johannas naglar:

Tog 2,5 timmar fick 200 av henne :) tack :)

 

Av ida harju - 31 maj 2011 22:47

     

Av ida harju - 31 maj 2011 18:12

har skrivit till min projektledare att jag inte vet om jag kan jobba kvar :/

känns surt, men med dessa sammandragningar så kan jag inte va trevlig mot kunder :S

och de är så hela tiden, att PRECIS när en kund svarar så får jag sammandragnignar typ,. man försöker vara trevlig men de är näst intill omöjligt.

blir nog att bara satsa på att göra naglar fram till förlossningen och förhoppningsvis efter också :)

fick tacka nej till en fastlandskund nyss :( kändes tråkigt, men hon skulle komma till gotland först vecka 30, och jag är beräknad att föda i vecka 31 :/ så kändes inte så lämpligt att ta emot en kund så :/

Av ida harju - 31 maj 2011 14:38

Har haft min 4:e nagelkund här idag :)

Jätte trevlig och snäll:)

också gravid så skönt att prata med någon som förstår :)

Hon blev jätte nöjd och jag med :)

Framsteg varje gång :)

Tog ca 2 timmar, lite mer :)

Pris: 100 kr :)

 

Av ida harju - 31 maj 2011 11:42

är verkligen as trött idag med :/

va fan har hänt med mig ?

har knappt sovit inatt, drömt massa konstigt, vaknat och inte kunnat somna om :S

snart kommer en nagelkund hit iaf :)

satt och pratade med Telenor förut IGEN.

ÄNTLGIEN!!!!!

nu är abonnemangsformen ändrad, och jag får tillbaka mina pengar.

+ att jag slipper betala juni månads faktura!

tog dom bara så där 8 månader att fixa de :P

JAG VARNAR ER! SKAFFA INTE TELENOR!!

som sagt, jag har ju Tele2 på den mobilen jag använder så ingen tror jag ringer med Telenor, de skulle jag aldrig göra:P

så har ännu Tele2/Comviq :)

Av ida harju - 30 maj 2011 20:49

Denna vecka har jag 4 nagelkunder till :) 

gud va spännande:)

hoppas bara min rygg klarar av de.

känner att efter idag och igår är min rygg helt slut. så hoppas de känns bättre till imorgon :)

blev inget jobb idag, (alltså mitt vanliga jobb)

tog så länge med naglarna på mina kunder, så frågade om jag kunde byta dag till Torsdag, men hon va så snäll och sa att jag fick resten av kvällen ledigt om jag lovade att läsa på manuset :) skönt ! :)

har precis hjälp Robban med räkningarna, känner hur alla siffror bara snurrar i mitt huvud :P haha

som sagt glömde svara på en fråga i mitt andra inlägg:

anledningen till att jag bara tar 100 kr nu, är för att jag känner att jag är så pass ny och vill ju ha lite "försökskaniner" så jag kan bli bättre och bättre :) 

sen när jag känner mig mer säker och blivit bättre på de jag gör så kommer jag nog ta ut ungefär 200 kr för en sittning. då det går åt en del material och framför allt tid.

så passa på nu ;) hehe

Av ida harju - 30 maj 2011 20:40

en "vän" fick då sin dotter inatt, och av någon anledning valde hon de namnet jag funderat STARKT på, alltså Novalie.

känns som ett hugg i ryggen. kunde hon inte tagit något annat?

jag har ju haft de här namnet skit länge.

nu vill jag inte ha de! va fan!

vart är respekten liksom?

har inte varit annat är snäll och trevlig mot dig och du gör så här :/ 

ja va ska man säga, grymt besviken.

Av ida harju - 30 maj 2011 18:42

haft två nagelkunder här idag.

och deras två barn och kompisen :)

själva naglarna tog inte så länge att göra, sammanlagt kanske 3 timmar, men många pauser och så.

är så när man har barn på 13 mån och 7 mån =P

ska laga mat nu, är väldigt hungrig.

   

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards