idaharju

Alla inlägg under juni 2011

Av ida harju - 30 juni 2011 22:32

   la en blomma på mina naglar               vecka 35+1

Av ida harju - 30 juni 2011 19:06

imorgon, lördag och söndag kan jag ta emot kunder. hur bajs jag än mår.

mår bara sämre att inte kunna göra de jag älskar, alltså att pyssla med naglar.

så vill ni boka in någon tid så skriv sms :)

0700904105.

tar ca 2 timmar och priset ligger mellan 150-200 kr :)

Av ida harju - 29 juni 2011 16:41

känner jätte dåligt samvete när jag måste avboka kunder, men jag vet inte va jag ska göra. när jag har så jävla ont som jag haft idag så kan jag knappt sitta/ligga eller stå. 

jag vill inte att någon tar illa upp, hade jag orkat så hade jag självklart gjort de, men måste tänka på min och flickans välmående först. hoppas alla förstår de.

kram

Av ida harju - 29 juni 2011 00:13

Går in i vecka 35 idag. Alltså bara 5veckor kvar, 35dagar<3helt sinnetsjukt. Men tycker tiden står allt för stilla. Vill ha ut henne nu!Ska väga mig imorgon när ja vaknar. Har stått på 54.4nu i typ 3dagar:-)

Av ida harju - 28 juni 2011 14:24

utåt är jag glad, jag skrattar och ler, men inombords vill jag bara skrika.

jag har världens finaste kille, en liten ängel påväg, solen skiner och alla är glada.

varför kan inte jag va glad? 

jag vill skratta på riktigt, jag vill minnas hur de känns att le, att kunna säga " jag mår bra" och faktiskt mena de.

"hur mår magen" är den vanligaste frågan.

kan ingen fråga, hur mår du?

bara för att jag är gravid så cirkulerar inte mitt välmående efter om magen mår bra. har ni tänkt på de? 

jag ljuger inte när jag säger att de är bra med magen eftersom de är den frågan ni ställt. 

alla säger " va fin du är, va stor magen blivit" klart de är kul att höra, men menar folk verkligen de?

jag ser mig inte själv som snygg, eller vacker. jag kan inte titta mig i spegeln och känna "shit vilket bombnedslag" 

den personen jag behöver höra de mest ifrån säger de aldrig, så hur kan jag då lite på andra som säger de?


Av ida harju - 28 juni 2011 09:41

Jag känner mig så fruktansvärt ledsen hela tiden :(

Känner mig ensam, övergiven, trött, bortstött, ful, äcklig, tjock, helt enkelt totalt värdelös.

jag vill inte göra något, jag vill inte träffa någon, jag vill inte prata med någon, jag vill bara må bra igen.

jag minns knappt hur det känns att må bra, att känna sig snygg.

det yttre spelar större roll än va man tror ibland, de påverkar de inre någon fruktansvärt mycket.

hur ska jag kunna vara attraktik mot min man om jag inte känner mig ett dugg tilltalande? 

fy fan. vill bara hålla i detta mirakel och kunna känna mig stolt.

att de faktiskt har varit värt 9 månader av helvete.

spya, viktuppgång, bristningar, humörsvängningar, bråk, tjafs, slut hit och dit........

behöver inte ens skriva mer då ja inte vill minnas något av denna tid.

har nog hamna i någon depression igen.

vill bara va ensam, snälla låt mig vara ensam!

Av ida harju - 27 juni 2011 23:16

Har fixat mina naglar ikväll :)

hade en kund här tidigare idag :)

tog bilder, men hade glömt minneskortet i datan :P hahaha, smart :P

så om du har lust att skicka någon bild vore de toppen :)

blev iaf jätte nöjd :)

tog typ 2,5 timmar, men då tog vi bort hennes gamla också :) 

fick min nagelfil idag :D därför jag suttit så länge med mina naglar och fixat, testat massa nytt och så :)

går framåt, man hade inte så mkt inspiration idag :/ vet icke va som e med mig :S

har möte imorgon och två kunder :) trevligt trevligt :)

va på klädhuset eller va de heter, köpte ett badlakan och ett set till lillflickan (A) :)

nu ska jag sova så jag orkar upp imrogon :)

puss

                         

Av ida harju - 27 juni 2011 10:30

Saknar Tobbe så fruktansvärt mycket. Denna gång är det extra jobbigt att han är borta. både för att de kom så oförberett och för att jag inte vet hur länge han ska va borta :( de suger verkligen.

planering är viktigt när man har/ska ha barn. och jag måste planera allt så jag ska orka göra saker.

Drömt massa konstiga drömmar inatt.

jag drömde att Tor (båten Tobbe är på) sjönk och att alla dog, jag drömde att han inte skulle hinna hem till förlossningen itid. Drömde att han träffa en annan tjej ombord. massa konstigt.

suger fan pung!! 

blir så arg när jag inte kan sova. och rädd när jag drömmer saker.

Vill bara ha ut vår Lillflicka nu <3

ska försöka få i min lite frukost, sen duscha. har en kund kl 13.00 :)

kanske får dagen att gå lite fortare....

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards