idaharju

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

ett blandat inlägg

Av ida harju - 24 juli 2011 15:35

blir ett blandat inlägg då jag inte orkar sitta vid datan för länge :P 

Igår firade vi då Emma som fyllde 20 år :) va jätte trevlig, men tyvärr kände jag mig inte så "partysugen" då jag hade så ont i magen hela dagen :/ jag och tobbe åkte hem vid halv 11 tiden.

då va de bums i säng för mig del :)

vaknade imorse av att pappa ringde och sa att dom inte kan komma :( 

dom hade bokat hotell och allt, men sen så när dom skulle boka båten så va den full :( jävla bajs.

men vi pratade om att dom kanske skulle ta flyget ner sen när bebisen kommit :) 

så de känns skönt att han försökte iaf :)

sen efter de åt jag och tobbe frukost och sen storstädade vi :)

skurade hela badbrummet kliniskt rent tror jag :P tobbe tvinga på mig en typ gasmask så jag inte skulle dö av alla kemikalier:P haha, söt han är :)

nu sitter jag här och skriver lite, och tobbe spelar. Bim ligger och sussar så sött :)

imorgon ska vi STORhandla :D money is coming in my pocket :D

kan ju va sista gånger vi hinner storhandla så lite bra att passa på :)

nu kommer lite blandade bilder :

                     

Bim ville inte att vi skulle åka till förlossningen  utan henne :P heheh            OCH ÄNNU ETT GRATTIS TILL MIG ÄLSKADE SYSTER SOM GIFTE SIG MED UNDERBARA ANDREAS IGÅR! <3 <3 SYND ATT VI INTE KUNDE VARA MED :(  ÖNSKAR ER ALL GLÄDJE OCH LYCKA TILL I LIVET <3<3

 
 
Ingen bild

Caroline

24 juli 2011 17:22

<3 <3 <3

 
Ingen bild

Erica.m

25 juli 2011 20:16

Sött när ni ligger och sover! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards