idaharju

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av ida harju - 23 mars 2011 22:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 23 mars 2011 20:58

I found God on the corner of 1st and Amistad
Where the West was all but won
All alone, smoking his last cigarette
I said, "Where you been?" He said, "Ask anything"


Where were you when everything was falling apart?
All my days were spent by the telephone that never rang
And all I needed was a call that never came
To the corner of 1st and Amistad


Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded
Why'd you have to wait? Where were you? Where were you?
Just a little late, you found me, you found me


But in the end everyone ends up alone
Losing her, the only one who's ever known
Who I am, who I'm not and who I wanna be
No way to know how long she will be next to me


Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded


Why'd you have to wait? Where were you? Where were you?
Just a little late, you found me, you found me!


The early morning, the city breaks
And I've been calling for years and years and years and years
And you never left me no messages
You never sent me no letters
You got some kind of nerve taking all I want!


Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor, where were you? Where were you?


Lost and insecure, you found me, you found me
Lying on the floor surrounded, surrounded
Why'd you have to wait? Where were you? Where were you?
Just a little late, you found me, you found me!


Why'd you have to wait to find me, to find me?

Av ida harju - 23 mars 2011 17:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 23 mars 2011 14:39

Blir ingen mammagrupp för mig idag, spydde förut så känner mig helt slö och bajs. 

Ska bara vila och ta de lugnt innan tvättstugan :)

Blir inget bakande heller då jag inte hade tillräckligt med ägg :/ Synd.

Inga pengar heller så får vänta tills Tobbe kommer hem :) 

Vilket är om 1 vecka :D :D :D! 

åh va glad jag är! :)

Av ida harju - 23 mars 2011 11:36

Riktigt bra låt, satt först och lyssnade på Sleeping Satellite, tänkte på alla roliga minnen från sommaren 2008. Med Jenni, Fanny och Lina. (många fler men mest dom här söta flickorna)

Saknar den tiden som fan ändå! hade alltid så jävla kul :)

Typ när Lina satt på marken vid poolen och skratta till Tommys skratt i pippiklippet på youtube :P hahaha.

Eller när Lina satte sig i fel flytmadrass och välte,

jag skrek: Lina min tändare!

Fanny skrek: Lina din mobil!

Lina sa ledsamt: Min cigg :(

HAHA!!

Memories :)

         

Av ida harju - 23 mars 2011 11:30

En bild på någon i min familj:

 

Av ida harju - 23 mars 2011 10:00

Vecka 21 idag :)

Blodtrycket ligger på 90/54 alltså väldigt lågt :S

Blodvärdet hade dock gått upp :) låg nu på 115, förra gången 98 :)

Därför man känner sig piggare :)

Väger nu 50,1kg :)

Cravings: Citron i massor! skalar typ citroner och äter :D och bakverk, typ äppelpaj,muffins,våfflor,drömrulltårta... Ja helt enkelt allt möjligt :)

Kan dock inte äta: Choklad :S saknar de som fan :(

Äter nu inga mediciner förutom järn och folsyra :)

Bilder kommer senare :)

PUSS!

Av ida harju - 23 mars 2011 09:50

ÄNTLIGEN klarade jag av att gå upp i tid, eller jag tidigare iaf :)

Brukar sova till typ 13-14 :D haha.

Idag är det jätte fint väder så får passa på :)

Planer för dagen då.

Nu: äta min frukost.

Snart: Mamma kommer på kaffe :)

Sen: diska och baka något till grabbsen.

15: ung mamma grupp.

någon gång efter 16.30: kommer André och André hit och hjälper mig flytta sängen :)

Där emellan ska jag nog bara sola :)

Inte alls sliten idag ;)  

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards