idaharju

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av ida harju - 29 mars 2011 23:18

jag får beslutsångest :S

vet inte vilken jag vill ha :S

jag vill ju ha båda :S

gaaah va ska jag göra :S

   

Av ida harju - 29 mars 2011 21:00

Blev sugen på choklad efter jag varit hos mamma och ätit mat :D så köpte chokladpudding, dajm, plopp och japp :D hahah!

sitter och tjockar som fan nu :)

Mamma sa att jag kunde beställa en klänning och så :)

så blir att beställa den imorgon :) :)

Har bestämt mig för................nummer 2 :)

Den kommer jag kunna ha på mer tillfällen än bara balen så de känns skönt :)

TACK alla som röstat :)

och herregud, 199 unika besökare idag :O what ? :D coolt :)

Felicia var här förut , trevligt trevlit, va ett tag sen vi sågs :(

Om 22 timmar och 30 min landar Tobbe på Gotland:D WIIIE!

nu ska jag äta mer choklad och sen sova :) puss puss!

 

Av ida harju - 29 mars 2011 14:25

Har fikat med en god gamal vän :) de va trevligt :) pratat lite skit och så:)

känns skönt att prata med någon som känner en bra och vet vad man går igenom :)

Ska hem till mamma vid halv 6 och äta mat :)

Hjälpa henne med datan också.

Har nu fått in lite mer kommentarer:

1: 6 röster

2: 6 röster

3: 1 röst

4: 1 röst

5: 6 röster


haha, står ganska lika :) 

Kommer iaf åka en svart bil och har ju svart hår (än så länge)

ifall de hjälper lite :)

Magbild och byxbild:

 

Vecka 21+6 :)

   

Av ida harju - 29 mars 2011 12:45

LÄGGER IN PRISERNA NEDAN OCKSÅ!

Har ÄNTLIGEN hittat lite olika fina klänningar :)

Vilken/vilka tycker ni va finast?

1:an  1 102kr

2:an 348kr

 

3:an 406kr

 

4:an 348kr

   

5:an 799kr

Av ida harju - 29 mars 2011 12:27

Tänk på att jag nu letar klänning till BALEN, studenten får jag se va jag slänger på mig. dock gillar jag klänner nummer två som typ studenklänning, och 3:an eller 5:an som balklänning. fast jag vet inte :S är helt kluven :P haha

Hittade iaf nästan alla kläderna på http://www.asos.com.

http://www.asos.com/Women/Maternity/Dresses/Cat/pgecategory.aspx?cid=8343&WT.ac=230311_UK_Women_MaternityDresses

där hittar ni alla mamma kläder...

så om ni vill kan ni gå in där och titta :)

Puss

Av ida harju - 29 mars 2011 12:18

Någon i min släkt:

  Min syster Linn ! vi är alla lika knäppa i familjen så fick bli den som passar bäst in :)

Saknar dig !

Av ida harju - 29 mars 2011 11:12

Vaknade för en stund sedan :) har gjort frukost och så :)

Idag blir det att städa :) får också besök senare av en gamal vän :) trevligt :)

Drömt massa konstiga drömmar igen :P usch usch.

Men iaf, än så länge ligger klänning 1 i toppen med 3 röster,

sen 2:an med 3 röster,

och klänning 5 med 2 röster. 

fortsätt gärna skriva :) tänkt på att jag kommer vara i vecka 32 och solen kommen steka ;) hahah.

idag kommer blid på byxorna :)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards