idaharju

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av ida harju - 26 mars 2011 23:26

Varit på Max med Oliver, Mathias är för lat/datanörd för att orka göra något :P

vi skulle ju ha bowlat men blev icke så, kanske imorgon.

Ska snart sova,

sitter och pratar med en fin tjejkompis, skönt att ha någon som förstår en och vet vad man går igenom:)

Finns här för dig :)

sov gott alla:)

Av ida harju - 26 mars 2011 17:17

Varit på glassbaren med Mathias och Oliver :) mumsigt :)

Kul att se pojkarna, har inte träffat dom på allt för länge :(

Jag tog 3 kulor i en bägare :D

Mathias 2 i våffla

och Oliver en mjukglass :D haha

Härligt väder även om blåsten va lite kall, men fint ändå:)

ska kanske bowla med gabbsen ikväll :) guuud va kul, de har jag inte gjort sen typ december:P hah

look of today:

       

Av ida harju - 26 mars 2011 12:18

En bild på mig och en vän jag inte varit med på länge: 

  En till bild på mig och Mathias då :)

Saknar att umgås med han som faaan :/ synd att de aldrig blir av :S

Vi umgicks typ varje dag under hela våren/sommaren. va skit kul verkligen, har så många bra minnen från den tiden...

Av ida harju - 26 mars 2011 12:16

En dag försent :/

En gammal bild på dig själv:

 

Av ida harju - 26 mars 2011 11:34

jag är så trött så vet inte vart ja ska ta vägen :S

Fy fan, känns som att de är jag som är bakis fast jag inte drack :P hahah

Solen skiner, kanske skall klä på sig och gå ut ett tag :)


Av ida harju - 26 mars 2011 00:34

Har haft en super trevlig kväll med mamma och Håkan :) 

Riktigt god stämning och bra musik :)

Var hur mycket folk som helst på Etage, typ överfullt :P

men kul var det. träffade massa gamla/nya vänner :)

Maten var också jätte god, fläskfilé och potatisklyftor :)

va tvungen ta en efterrätt också ;) haha

Kom precis hem, har kört hem mamma och så :)

Blev lite irriterad när man öppna porten då de satt tre fjortisar och drack i trappuppgången. Bad dom att gå om dom inte bor här, fick ett finger och sen gick dom. Ärligt talat så gjorde de mig inte något, fattar inte varför dom inte kan skaffa ett eget hem att supa i ist för att hänga i en trappuppgång:S lite för mycket fjortisvarning på de. speciellt när dom varken bodde här eller kände någon som bodde här :S

men men, ska ta och sova snart så man orkar upp imorgon :)

Tror mamma verkligen ser fram emot att bli mormor, hon verkade så glad och visa upp mig för hennes vänner, man såg leendet på läpparna varje gång hon kalla sig själv för mormor :) känns toppen :)

Hoppas ni också haft en trevlig kväll :)

ps: tog inte med kameran då jag trodde de skulle va en hyfsat lugnt kväll :/ synd va de för hade verkligen velat ta massa bilder :/ men men, nästa gång lovar jag.

Fick en bild på mamma med mobilen innan batteriet dog iaf :)

God natt och sov gott mina 87 besökare :)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards