idaharju

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av ida harju - 8 juni 2011 13:46

fy i helvete! nu är jag helt slut!

har städat konstant i mer än 4 timmar ! shiit asså!

städat ur hela förrådet och bärt in alla grejer som skulle in dit.

städat klädkammaren från topp-tå, vikt ALLA kläder.

skurat diskbänken med massa kalkmedel,

toan skiner av renlighet nu, badkaret lika så.

dammsugit och skurit ALLA golv :D

svetten rinner om mig verkligen.

pratat med Gotlandshem så dom kommer och tar bort två dörrar som står i förrådet, dom har ringt målaren så hon ska komma och måla fönstret.

nu ska bara golven torka, mattor läggas på och jag ska ta en KALL dusch!

sen fixa de sista med naglarna :)

ikväll blir de middag med Mommo, Klas, Mamma och Tore.

Kanske Tobbe om han hinner komma :)

flyget ska landa runt halv 7 :) :) :)

Av ida harju - 8 juni 2011 08:59

God morgon världen.

går då in i vecka 32 idag :D wiihoo!!

Tobbe kommer hem =)

Mommo kommer till Gotland :)

en toppen dag ! :D

Ska göra lite frulle, sen storstäda i min fina ziperall :D

städa ur förrådet igår :) kändes skönt som fan :D så nu ska de städas ur lite :)

har jag ty glömt bort att jag tar studenten på fredag :P och att gäster kommer hit, så måste städa lite innan ;D

hahah!

fixa de sista på mina naglar också :)

har nu guldtippar :D

fick mitt pakte igår :)

fick också min auktion från tradera , fattades dock en del :/ lite surt, men men vann den för 1 kr :P haha

nej nu måste jag börja så tiden går fortare :)

men som sagt vecka 32 idag :)

vikt: 51,6 kg

värden: HELT I BOTTEN!

trött konstant, sover dåligt :/ 

8 veckor kvar, 56 dagar :D

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards