idaharju

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av ida harju - 25 juni 2011 16:04

ÄNTLIGEN klar i tvättstugan.

folk borde trott ja va handikappad eller nått:P

körde hela vägen in till dörren, lasta ur, körde ut och parkera.

tvättade 5 jävla maskiner.

in igen till dörren, lasta in i bilen och körde till mig dörr, lasta ur och parkera bilen :P hahaha

måste komma på knep när man har ont :P

idag har de kommit riktigt mycker sammandragningar, och starka!

har varit tvugen sätta mig ner flera gånger och försöka andas.

gapat och skrikit för de gjort så ont! usch fy fan.

känns som mensvärk/håll/som om något går av inne i magen.

usch fy fan.

nu ska jag bara diska, dammsuga, skura golv och laga mat.

blir att kanske hämta ett babygym ikväll :)

SEN ska ja ta de lugnt :)

behöver städa eftersom jag har så många kunder denna vecka :)

så här ser de ut nu:

sön: 15,00 F.M

mån: 13,00 V.V

tis: möte 10,30. 11,30 N.K 16,30 R.P

ons: 11,30 E.O

tors: 16,30 N.C + mor

så har några luckor till :)

försöker att bara planera in en vecka i taget då jag inte vet när lillflickan bestämmer sig för att titta ut :)

skulle kännas jätte tråkigt att behöva avboka kunder :(

Av ida harju - 25 juni 2011 12:53

hade en jätte trevlig kväll igår i Hörsne  :)

tack alla för att ni gjorde detta till en kul och minnesvärd midsommar ! :)

vi grillade och lekte lekar, (jag va fotografen då jag måste ta de lugnt med magen)

drack och hade bra musik :)

kom lite mer folk mot slutet, vissa roligare än andra....

mycket prat om bebisen :P hehehe

många ville känna på magen m.m :P

håller på att ladda upp bilder på fb, så kika in där :)

Håller på ute i tvättstugan så måste kila dit och slänga i två maskiner till :)

puss

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards