idaharju

Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

tvätt + sammandragningar

Av ida harju - 25 juni 2011 16:04

ÄNTLIGEN klar i tvättstugan.

folk borde trott ja va handikappad eller nått:P

körde hela vägen in till dörren, lasta ur, körde ut och parkera.

tvättade 5 jävla maskiner.

in igen till dörren, lasta in i bilen och körde till mig dörr, lasta ur och parkera bilen :P hahaha

måste komma på knep när man har ont :P

idag har de kommit riktigt mycker sammandragningar, och starka!

har varit tvugen sätta mig ner flera gånger och försöka andas.

gapat och skrikit för de gjort så ont! usch fy fan.

känns som mensvärk/håll/som om något går av inne i magen.

usch fy fan.

nu ska jag bara diska, dammsuga, skura golv och laga mat.

blir att kanske hämta ett babygym ikväll :)

SEN ska ja ta de lugnt :)

behöver städa eftersom jag har så många kunder denna vecka :)

så här ser de ut nu:

sön: 15,00 F.M

mån: 13,00 V.V

tis: möte 10,30. 11,30 N.K 16,30 R.P

ons: 11,30 E.O

tors: 16,30 N.C + mor

så har några luckor till :)

försöker att bara planera in en vecka i taget då jag inte vet när lillflickan bestämmer sig för att titta ut :)

skulle kännas jätte tråkigt att behöva avboka kunder :(

 
 
Ingen bild

mamma till 3 barn

26 juni 2011 01:30

verkar som du inte gör annat än städar, kan ju inte bli så lortigt med bara du eller ???? du skall tänka på den lilla nu för sen blir de inte så mycke städa av :)

ida harju

26 juni 2011 10:32

jag måste hålla mig sysselsatt så tiden går snabbare. enklast är att städa. måste passa på nu innan jag inte har något tid alls till att städa :)

 
Anna

Anna

26 juni 2011 09:35

Jag Fattar ärligt inte hur du klarar av att säga hejdå till Tobbe varje gång han åker iväg, hur kan du vara så sjukt stark, hur klarar du saknaden?

http://mammananna.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

26 juni 2011 11:37

Jag svarade på din kommentar i min blogg ;D

http://mammananna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards