idaharju

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av ida harju - 15 juni 2011 21:53

Hade Nathalie här idag :) fixade hennes naglar :) hon hade med sin söta dotter också ! :) guud va ja längtar nu :)

fick avboka första kunden men hoppas hon kan komma imorgon. har haft så jävla ont i magen så har knappt kunnat röra mig på hela dagen :(

här kommer bild på hennes naglar, (glömde nagelbandsoljan därför de ser torrt ut)

   

lite bättre bild på mina naglar:

 

Av ida harju - 15 juni 2011 14:05

fick paket från hongkong idag :D shiiit va fort de gick :D

hoppas de andra paketet kommer lika fort :D

   Allt i ett akrylpaket :)   nail art stamping   fimo stavar   penslar :D

Av ida harju - 15 juni 2011 12:26

                                         

Batteriet tog slut där:P hahaha. men nedan är slutresultatet och de naglar jag gjorde på mig själv till studenten :)    

Av ida harju - 15 juni 2011 12:22

hejsan!

de va ett bra tag sen jag skrev sist!

några har undrat om de är bebis på G därför jag varit borta, men tyvärr inte ännu.

Har haft så otroligt mycket att göra.

Tog studenten i fredags så har planerat massa inför de.

Tobbe kom hem i onsdags så har varit med honom så mycket som möjligt.

Har haft så fruktansvärt ont i magen så har verkligen inte orkat suttit vid datan :(

men nu ska jag försöka bli bättre på de!

kommer en bildbomd med blandade bilder:

                                     

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards