idaharju

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Du är inte ens värd min tid!

Av ida harju - 30 mars 2011 11:38

Diana, Diana, Diana... Din fula lilla människa. va fan ger dig rätten att säga som du säger? Och Vicky din polare, jag startade inget. om du verkligen vet vem din vän är så vet du va hon är kapabel till. Så ta reda på fakta innan du säger något!

Diana hade skrivit ett inlägg att hennes Fb-konto blivit nerlagd, och att hon hoppades att alla som läste inlägget skulle få cancer och då och massa shiiit.

jag skrev en kommenar "rätt åt  dig"

inget mer än de. och de här fick jag tillbaka:


Är de ett moget svar att skriva när man är 20 bast?! ÖHH NEJ!

då är de väl klart som fan jag lackar ur och önskar henne allt skit som kan hända!

så om ni inte har något vettigt att säga i denna fråga så skriv inget, okej?


Tänker inte slösa min dyrbara tid på henne! hon är inte värd ett piss i mina ögon.

innan hon blev en attentionwhore och stureplan-wannabe så va hon min vän , nu är hon inte ens värd att pissa på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 
 
Ingen bild

DDDD

30 mars 2011 11:54

Men..... hahahah du nämner ju inte allt. DU började Ida. För kanske någon månad sedan, om du minns? Och enda sedan dess har du inte kunnat låta bli att besöka bloggen och kasta smuts.
Nej, jag vet att det var sjukt omoget av mig att skriva så. Man borde inte önska barn döden, för jag vet ju själv hur jävla sjukt det är.
MEN..... Du började Ida! Du började smått med att jag var en ful hora som det var rätt åt att hon blev dumpad. YAY vad kul att höra. Not!
Och sedan tar du upp skiten om att MIN PAPPA BLEV BRUTALT MISSHANDLAD, och tycker att det var rätt åt honom. Lågt.

ida harju

30 mars 2011 12:07

jag har inte varit inne på din blogg sen vi började bråka, fören igår när de kom på min hotmail något om hora och massa, klart jag går in och läser då.
du tog kontakt och börja fråga varför jag tagit bort dig som vän... där börja de!
ja sa att jag int ville va såna som du och Lisette på min fb.
du lacka ur och skrev massa skit tillbaka. då blev jag förbannad och tog upp de med din kille för jag visste att de skulle sätta sina spår. jag skrev INGET om din pappa fören du skrivit både kommentarerna på din blogg och på min! SÅ JAG HAR INTE BÖRJAT NÅTT! DU HAR STARTAT ALLT!

 
elin

elin

30 mars 2011 12:06

jag kommer slå ihjäl den där människan snart!!!!!!!!

http://elinjuliabettypettersson.blogg.se

ida harju

30 mars 2011 12:07

ja menar de! satan va arg jag är asså. de är inte offta jag önskar att någon ska dö, men så skriver man inte om ett barn! de gör man inte.

 
elin

elin

30 mars 2011 12:27

nej men det är inte första gången hon skriver så om ett barn, hon den där tjejen som fick missfall. moget gjort av en 20 åriga "kvinna" att skriva så som hon gjorde. blev jävligt upprörd för det var samma vecka jag fick reda på att jag var gravid!

http://elinjuliabettypettersson.blogg.se

ida harju

30 mars 2011 12:31

hon har inget hjärta, inget vett i huvet över huvudtaget :S fattar inte ens va hon gör i den här världen :S
Så här skrev hon på sin blogg nu:

Jag tar bort mina sura inlägg, och kommentarerna som följer.
För att: Jag behöver inte försvara mig, när ingen vet hela historien.
Det sägs att jag "startade det hela", men.. Ja, skitsamma. Helt onödigt från båda sidorna, det fattar jag själv. Därför ger jag upp!
Det är inte okej att önska oskyldiga barn döden, det är sjukt. Men det är lika hjärtlöst att att börja med glåpord och andra elaka meningar när jag var i "en deppig period".
Jävlar vilket emo jag låter som. haha
Men jajajaja, nu ger jag upp! Vill tacka en speciell person "LO" som förstår mig, trots att hon inte vill.

 
Sofia

Sofia

30 mars 2011 14:04

Oavsett vad man än bråkar om så säger man ju inte så om ett barn, det va det värsta ja hört på länge. Barnet är ju oskyldigt om nåt! Fan va fjantigt, skit i henne och visa att du e den vuxna av er!

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

katja

5 april 2011 23:41

Gud..Blir helt tårögd när jag läser allt hon skrivit :S Har själv en 5 1/2 månaders bebis..Usch :( Bara att ignorera, det hon sagt visar ju bara vilken hemsk människa hon är!!

 
Ingen bild

Kajsa

10 april 2011 14:13

Vilken jävla i diot hon är! Må HON brinna i helvetet! Kram på dej Ida!

 
Ingen bild

josefine

11 september 2011 11:10

helt sjukt hur man kan säga en sån sak.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards