idaharju

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

don't back down, you wanted a war now you got one you can't win

Av ida harju - 30 mars 2011 17:30

Suttit och läst lite mer av dina inlägg idag, och allvarligt talat vill jag spy på dig och alla som uttrycker sina åsikter så som du gör!

en fråga, du tycker de är okej att slå kvinnor som inte slavar för sina män, som inte suger deras k** och har hemmet städat när dom kommer hem, du tycker de är okej att spotta på folk, snacka skit och trycka ner folk, men när någon gjorde de mot en i din familj då går hela världen under? Finns de någon med mer dubbelmoral än du?

Du tycker de är okej att flå levade djur och publicera videor på det?

Du tycker det är okej att trackar ner på folk som får bidrag av tex socialen?

Du tycker de är okej att kalla alla för h*ror och sl*ynor, men när någon säger va dom tycker om dig rasar du samman.

Du tror att du är en "rik/stureplansbrud" fast du är fast på en liten ö med en bra krog? 

Du säger att folk som skaffar barn unga är dumma i huvudet, borde skjutas. Du väljer att supa bort ditt liv, är det så mycket bättre?

nej fy fan säger jag bara.

och du Anna, du har mage att sitta och kommentera om mig till andra men inte ta en diskussion själv? Hur FEGT är inte de?

Du HÅLLER med Diana, du vet om att du själv bär på ett barn?

Du är ung, har ingen bra inkomst, du är en av alla 100000 som Diana klankar ner på och du håller med henne? dubbelmoral där med....

nej dåliga människor finns det gott om, folk med dåligt självförtroende finns de ännu fler. jag är så jävla glad att jag har mina vänner, ÄRLIGA, UPPRIKTIGA vänner. som säger vad dom tycker ist för att snacka skit.

jag är glad att jag har min fästman.

och jag är superglad för att vi skapat något vackert som vi kommer älska för resten av vårat liv. 

jag är också glad att jag har en familj som stöttar och hjälper till, en familj som älskar mig trots mina brister!

Är tacksam för allt positvit jag har i mitt liv, så det är det jag kommer fortsätta fokusera på. 

Det är människor som du som skapar hat.

Inte ofta jag verkligen hatar en människa men du ligger nog högst upp på den listan....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards