idaharju

Alla inlägg den 3 september 2011

Av ida harju - 3 september 2011 14:37

tack Josse för all hjälp att flytta grejer från mamma:)


vi har gått två vändor medbarnvagnen, första gången fyllde vi den med vinglas, irish coffee glas och andra driksglas, en klocka, kaffe, te och socker burkar. kastruller och ugnsformar, plastbackar m.m :)

andra vändan tog vi med tallrikar, muggar, glas, skålar och ljuslyktor:)


får se om jag hinner/orkar gå en vända ikväll och hämta datakartonger, körkortsböcker, ljus och annat mindre som jag får med :)


efter Novas "frukost" somna hon jätte fort så då passa jag på att göra min lasagne :)

dock tog massa grejer slut nu så kan inte laga så mycket mer mat då jag inte har så mycket pengar kvar. måste  spara till Novas läkarbesök och hennes mat :)


inatt vakna hon vid 3 och en gång vid 6, men då ville hon bara ha mat sen somna hon igen :)

börjar verkligen få in lite rutiner :)

känns skönt:)

imorse bada jag henne och sen myste vi en stund i soffan:)

nu har hon precis ätit och ligger i min famn, om hon somnar ska jag pcka upp allt från vagnen och ta litelasagne :)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards