idaharju

Alla inlägg den 8 september 2011

Av ida harju - 8 september 2011 16:25

idag är mamma glad :D

Bim och Nova har sovit så gott så jag har fått fixat mina naglar :Dwiiie :)

nu känner man sig fin igen :)

ska som sagt börja "jobba" nu när tobbe kommer hem :)

så hör av er om ni vill fixa naglarna :)

     

Av ida harju - 8 september 2011 12:41

igår somna Nova vid halv 19, hon va lite bökig med tillslut sov hon.

sen vakna hon kl 1 och ville ha mat, somnade snabbt om:)

Vaknade igen vid tio i 5, ny blöja, sempers magdroppar, d-vitamin och laktulos, sen mat :)

Vaknade vid 8 och mat igen:) 

sen låg vi och myste till halv 11 då mamma kom med Novas mat som hon hämtat ut:) Tack så mycket:)

Nu sitter jag fast som ett betongblock i soffan med Nova sovandes på ena armen och Bim i knät:P hahah

har resat bland mobilbilder/filmer på datan , gud vilka minnen asså :D

Härligt:)

får se om jag hinner plocka bland nagelgrejerna idag:) beror på om Nova vill va snäll:)

sen ska jag hämta ut paket om jag orkar:) eller så tar jag de på lördag när jag har min nya vagn:D

Fick mms av Andreas nu, han hade hämtat vagnen och fraktat öl och kebab i den:P hahah

   10 burkar för 120 kr:D (novasmat)

     sovrummet nu:)

   Nova gillar att sova på mage =/

         Min vagn:D:D

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards