idaharju

Alla inlägg under mars 2011

Av ida harju - 22 mars 2011 20:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 22 mars 2011 18:08

Drömde den konstigaste drömmen inatt:S

Minns inte riktigt allt men vi var i pappas husbuss och hade fest.

Va typ 20 pers där minns inte vilka :P

Benno och Persson va utanför och började bråka, så Persson knuffa till Benno så han flög in i bussen, bussen välte på sidan och jag slog i magen i fönstret. Alla skrek att vi måste till sjukan. Så vi åkte in, då gjorde dom ultraljud och råka säga " tjejen mår hur fint som helst" Sen vakna jag helt svettig :P

haha, jag vem vet om de ligger en tjej eller kille där inne :) only time will tell :)

 

Fick bli rester idag från igår.

Receptet kommer här:

5 dl gräddfil

2,5 dl cream fresh

en burk kräftsjärtor

lite dill

lite stenbitsrom ( tror ja de heter )

1 Röd lök :)

Bara blanda ihop allt och koka pasta till :D helt underbart gott :D

går att ha i kylen En dag ungefär :)

Av ida harju - 22 mars 2011 17:16

Varit hos Josse en stund :) sett hennes lägenhet och pratar lite skit med henne och Johanna :)

Fick också hålla Alicia i famnen :) riktigt mysig tjej de där :) 

Nu längtar man ännu mer :P hehe.

Ska ta lite rester från igår och se lite Tv, har nog Farmat färdigt för idag :)

   

PUSS!

Av ida harju - 22 mars 2011 14:49

Trodde verkligen de stod klart att jag skulle få ta hit min säng och flytta Tobbes till mamma. Men icke sa nicke. Han vill inte byta, så jag får fortsätta bo på soffan då jag inte TÅL att sova i hans. Den är så himla mjuk, har jag lagt mig så kommer jag inte upp, blir genomsvettig av att vända mig om. Och nu när foglossningen är som den är så är det ännu värre. Känns lite synd. Jag menar kul att vara sambos om man inte ens kan dela säng :S Räcker de inte med att vi aldrig har sex ska vi nu sluta sova tillsammans :/ Ser ingen mening med att jag ska bo här då :/ Jag menar vi kan ju inte ens kalla de ett förhållande de vi har idag...

Han är borta  70% av tiden, vi sover inte tillsammans, vi har inte sex, vi myser inte, vi pussar ALDRIG :/

Allt känns så jävla meningslöst med det här. Ingen idé att försöka fixa någon som verkar vara totalt förstört....

...You said you be here 100% for me, you lied,I'm alone and you don't suppert any of my decisions...


ÄNDRING: jag får byta säng :) iaf tills bebisen är född :) Wiie:)

Så André och André skulle komma imorgon om jag förstod rätt :)

Ska hinna baka något till de starka grabbarna :)

Av ida harju - 22 mars 2011 13:42

En bild på mig själv:

 

Av ida harju - 22 mars 2011 13:18

Är allmänt glad idag, men nu gick humöret ner!

Mamma kom hit och väckte mig "imorse" ingen aning va klockan va, nångång efter 10 :) Tydligen hade hon och Carina sågat ned trädat på baksidan, jag har då inte hört något :P haha. Då måste jag ha sovit gott :) Början nu bli riktigt fint på baksidan :) Bara lite gräs och mer blommor så :)

Mamma fortsätta i trädgården och jag diskade och gjorde kaffe och våfflor till mig och mamma :) Jätte goda blev dom :) fick inviga mitt nya våffeljärn jag köpte på Elgiganten igår för 99 kr :D Värsta kapet :)

Nu har mamma städat hela lägenheteten :O Förstår inte hur hon orkar/hinner :) men inget jag tackar nej till :)

Det som gör mig arg idag är dessa jävla telenorförsäljare!

En liten repris för er som missat :

Jag köpte en mobil i oktober på avbetalning, 359kr/mån. 

300 för mobilen (en samsung galaxy S) och 59 kr/mån för abonnemanget.

Dock har dom på Mobilizera på Cityterminalen gjort fel och skickat fel kontrakt till Telenor. så jag har alltså betalat 549kr/mån nu sen oktober.

Fick tag i en säljare som hette Ruheen och han LOVADE att fixa allt då jag förklarade min situation att jag har svårt att ta mig till Cityterminalen för att skriva på ett nytt kontrakt. Det gick 4 veckor och inget blev ändrat. jag pratade med Telenor som sa att dom tyvärr inte kan göra något.

Och efter MÅNGA samtal/mail och påminnelser så sa Erik Lundström som är Butikschef att han skulle skicka ett ändringskontrakt hem till min brevlåda, jag skulle fylla i och skicka tillbaka så skulle allt va ändrat. DOCK har de nu gått 4 veckor och jag har ännu inte fått något brev. Har nu ring 10 gånger utan att få svar!

Fattar ni att jag börjar bli förbannad!!!

Men SOM tur är så ska jag och Tobbe till Sthlm den 4-6 april och då kommer dom få se på en tjock arg big mama! och dom kommer ångra sig STORT!


 

 

Av ida harju - 21 mars 2011 23:10

Haha, Simon i Big Brother är ju bara fööör skööön!

Jag är helt såld på honom!

Han eller Gurkan MÅSTE vinna! dom är verkligen värdiga vinnare! :)

Nu vill jag att Roza ska ut först, sen Katerina, sen Sonia, sen Vanessa! USCH!

De är verkligen dom jag stör mig mest på! fy fan!

Nåja, nu ska jag sova :)

BTW! Behöver starka muskler i veckan, skall flytta Tobbes säng till mamma och min säng hit. Är bara typ 200 meter mellan våra lägenheter men jag är för svag (ja jag erkänner jag är svag ;P ) så behöver lite hjälp :) Hojta till om ni vill hjälpa till :)

Kram!

Av ida harju - 21 mars 2011 22:16

En person jag umgås väldigt mycket med:

 

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards