idaharju

Alla inlägg under mars 2011

Av ida harju - 30 mars 2011 11:38

Diana, Diana, Diana... Din fula lilla människa. va fan ger dig rätten att säga som du säger? Och Vicky din polare, jag startade inget. om du verkligen vet vem din vän är så vet du va hon är kapabel till. Så ta reda på fakta innan du säger något!

Diana hade skrivit ett inlägg att hennes Fb-konto blivit nerlagd, och att hon hoppades att alla som läste inlägget skulle få cancer och då och massa shiiit.

jag skrev en kommenar "rätt åt  dig"

inget mer än de. och de här fick jag tillbaka:


Är de ett moget svar att skriva när man är 20 bast?! ÖHH NEJ!

då är de väl klart som fan jag lackar ur och önskar henne allt skit som kan hända!

så om ni inte har något vettigt att säga i denna fråga så skriv inget, okej?


Tänker inte slösa min dyrbara tid på henne! hon är inte värd ett piss i mina ögon.

innan hon blev en attentionwhore och stureplan-wannabe så va hon min vän , nu är hon inte ens värd att pissa på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Av ida harju - 30 mars 2011 01:12

Du har ingen aning om vilken lek du gett dig in i! Snacka Skit om mig, fine. Snacka Skit om mina vänner, fine. Men när du snackar om mitt barn då ligger du illa till! Jävligt illa till! Tro mig, ja är inte den du vill reta upp just nu! Du är en respektlös jävla handikappad h**a! Du är död i mina ögon! Jag hoppas du dör en smärtsam död, att du plågas tills du ber för ditt liv din jävla råtta! Du sitter och trackar ner på allt och alla, du hyllar idioter som plågar djur och slår tjejer. Du är störd!!! Äckligt jävla störd!!!!!

Av ida harju - 29 mars 2011 23:18

jag får beslutsångest :S

vet inte vilken jag vill ha :S

jag vill ju ha båda :S

gaaah va ska jag göra :S

   

Av ida harju - 29 mars 2011 21:00

Blev sugen på choklad efter jag varit hos mamma och ätit mat :D så köpte chokladpudding, dajm, plopp och japp :D hahah!

sitter och tjockar som fan nu :)

Mamma sa att jag kunde beställa en klänning och så :)

så blir att beställa den imorgon :) :)

Har bestämt mig för................nummer 2 :)

Den kommer jag kunna ha på mer tillfällen än bara balen så de känns skönt :)

TACK alla som röstat :)

och herregud, 199 unika besökare idag :O what ? :D coolt :)

Felicia var här förut , trevligt trevlit, va ett tag sen vi sågs :(

Om 22 timmar och 30 min landar Tobbe på Gotland:D WIIIE!

nu ska jag äta mer choklad och sen sova :) puss puss!

 

Av ida harju - 29 mars 2011 14:25

Har fikat med en god gamal vän :) de va trevligt :) pratat lite skit och så:)

känns skönt att prata med någon som känner en bra och vet vad man går igenom :)

Ska hem till mamma vid halv 6 och äta mat :)

Hjälpa henne med datan också.

Har nu fått in lite mer kommentarer:

1: 6 röster

2: 6 röster

3: 1 röst

4: 1 röst

5: 6 röster


haha, står ganska lika :) 

Kommer iaf åka en svart bil och har ju svart hår (än så länge)

ifall de hjälper lite :)

Magbild och byxbild:

 

Vecka 21+6 :)

   

Av ida harju - 29 mars 2011 12:45

LÄGGER IN PRISERNA NEDAN OCKSÅ!

Har ÄNTLIGEN hittat lite olika fina klänningar :)

Vilken/vilka tycker ni va finast?

1:an  1 102kr

2:an 348kr

 

3:an 406kr

 

4:an 348kr

   

5:an 799kr

Av ida harju - 29 mars 2011 12:27

Tänk på att jag nu letar klänning till BALEN, studenten får jag se va jag slänger på mig. dock gillar jag klänner nummer två som typ studenklänning, och 3:an eller 5:an som balklänning. fast jag vet inte :S är helt kluven :P haha

Hittade iaf nästan alla kläderna på http://www.asos.com.

http://www.asos.com/Women/Maternity/Dresses/Cat/pgecategory.aspx?cid=8343&WT.ac=230311_UK_Women_MaternityDresses

där hittar ni alla mamma kläder...

så om ni vill kan ni gå in där och titta :)

Puss

Av ida harju - 29 mars 2011 12:18

Någon i min släkt:

  Min syster Linn ! vi är alla lika knäppa i familjen så fick bli den som passar bäst in :)

Saknar dig !

Ovido - Quiz & Flashcards