idaharju

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av ida harju - 4 augusti 2011 20:39

Har varit hos Nathalie och Jasmine en sväng :) trevligt trevligt :) hon är ju för söt lilla Jasmine :)

Imorgon blir de MVC vid 9, så tar bussen vid 8. blir en tidigt morgon så får bli en tidig kväll :)

ska dock hinna kolla lite Tv och mysa med Bim :)

passa på när Tobbe är borta :P hehe, då får man äntligen ha kontrollen i handen :)

nu har man varit gravid i 281 dagar, känns helt sjukt :P 

lär nog bli några till tyvärr om dom inte säger något annat på MVC imorgon :) kan ju hoppas på de :)

har iaf laddat ner en jätte bra App till mobilen :)

värkklocka så man kan hålla koll hur länge man har värkar, paus m.m :)

vill kunna hålla om dig och berätta hur mycket du betyder för mig,

visa hur speciell du  är och hur älskad du alltid kommer vara <3

men de blir för svårt att glömma, gå vidare och starta något nytt :(

Av ida harju - 4 augusti 2011 16:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 4 augusti 2011 16:18

Rensar för fullt på datan och facebook =)

både bilde och vänner, statusar och länkar :)

new life and new memories <3

Av ida harju - 4 augusti 2011 12:40

inatt har jag sovit riktigt bra faktiskt :D bara vaknat cirka 2-3 gånger och sen lyckats somna om igen =)

hade ställt klockan på 10 men jävla samsung skit telefoner, de är typ 100 gången som väckarklockan inte ringer! jag vet inte va ja ska ta mig till snart, tur att jag inte hade något möte eller liknande idag att gå upp till men man vill ju inte sova bort hela dagen för de =P

bad mamma komma förbi med min väckarklocka som jag har hos henne så får hoppas på de då jag måste upp vid 7 imorgon och ska till BM vid 9.

Bim och Tobbe har sussat på soffan så de va också skönt att inte behöva oroa sig om hon skulle kissa i sängen eller om han skulle rulla över henne i sömnen :P hahha.

kan ha varit därför jag sov så gott :D

har inga planer för idag, ska nog bara ta dee lugnt, måste förbi affären och köpa bröd och pålägg och sånt. 

nu ska jag iaf fixa håret och sen får vi se :)

Ovido - Quiz & Flashcards