idaharju

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av ida harju - 22 augusti 2011 23:46

Tobias Karl Kristian Hansson, min kärlek till dig går inte att förklara med ord eller mening. Du och Nova är det bästa som hänt mig och du är en sån otroligt duktig pappa<3 Nova kan skatta sig lycklig som har dig och den kärleken du ger henne. Vi har haft våra med och mot gångar, men denna gång är jag säker att på att de bara finns medgångar kvar att erbjuda oss. Mitt hjärta kommer alltid banka för dig, jag kommer alltid tappa andan när jag ser dig och jag kommer alltid känna mig knäsvag i din närvaro<3 ville bara att du skulle veta det<3

Av ida harju - 22 augusti 2011 20:25

kollar på teen mom 2, dom visar när dom ska föda och tårara rinner på mig. <3 tänk att den lyckan man känner sitter i än idag, man kommer aldrig glömma de ögonblicket när hon kom ut <3<3<3

 

min älskade underbara dotter <3<3

   

Ovido - Quiz & Flashcards