idaharju

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av ida harju - 29 augusti 2011 16:11

Min syster kom hit igår och ska hjälpa mig lite :) kände att jag behövde hjälp och för första gången i mitt liv har jag kunnat erkänna de :)

känns jätte skönt att ha henne här ! :)<3

Igår lagade hon mat till mig, myste med Nova, sjöng för henne, mata och rapa henne :) och idag har hon bytt blöjor och klätt på henne :)

vi tog bussen ner på stan och gick omkring lite :)

hon handla lite och sen gick vi omkring :)

kom hem och hade fått ett paket, de tod vi dörren utanför!!!! IDIOTER! tänk om någon tagit de!!! fy!!! ska ringa posten imorgon och klaga! de måste ju ha stått där några timmar då jag precis kom hem.

fick kläder av pappa och majlis i de paketet :) tack så mycket :)

fick också 1000kr av dom idag :) de behövdes :)

Nova mår iaf mycket bättre, inte alls lika mycket magknip eller skrikande. bara en stund på kvällen (kolik?) 

ikväll ska Carro laga mat till mig, mamma och Tore :) så hon och mamma åkte och handlade lite. Sen kom dom hit. Nova sover i babysitter så får passa på att skriva från datorn så jag kan lägga in bilder :P hehehe.

Imorgon ska jag till BVC, mamma kör mig :)

hoppas kunna "fastställa" att de är Nutramigen som hjälpt henne. eftersom jag inte använder varken Sempers magdroppar eller minifom för att se om BARA nutramigen hjälper :)

hon är verkligen en mycket lugnare bebis nu än för några dagar sen. :)<3<3

imorgon tänkte Carro laga kasslergryta och frysa in i små portioner till mig :) så snäll hon är ! :) <3

nu kommer lite bilder :

               

Ovido - Quiz & Flashcards