idaharju

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av ida harju - 1 augusti 2011 22:52

har gosat lite med Bim och ska snart krypa till kojs, imorgon blir de upp tidigt :)

va förbi hos Frida en sväng och prata lite skit :) trevlans trevlans :)

TACK mina vänner för alla fina kommentarer :) värmer som attan ska ni veta ! :)<3

imorgon den 2/8 skulle jag och Tobbe varit förlovade i 9 månader,

den 3/8 är jag beräknad att föda,

den 4/8 skulle jag och Tobbe varit tillsammans i 11 månader.

tiden har gått fort och jag ångrar inte en sekund,

även om det varit mycket motgångar så är jag glad att det är Tobbe jag haft vid min sida och ingen annan :)

jag får ju det finaste man kan önska sig även om de tagit slut, en underbar prinsessa som kommer bli mer älskad än någon annan :) både av mig och Tobbe och alla våra nära och kära :)

Nu ska jag sussa men ska försöka skriva imorgon :)

 

Av ida harju - 1 augusti 2011 15:45

                             

Av ida harju - 1 augusti 2011 11:54

God morgon, god morgon!

Inatt har jag sovit både bra och dåligt, somnade vid 12 tiden, vaknade vid 2 av att grannarna förde ett jävla liv. kunde inte somna om fören runt 4 och sov till ungefär 8. sen har jag bara legat och rullat tankarna. 

Bim låg vid mina ben och tog upp halva sängen så kunde knappt röra mig :P haha,

Tobbe tog upp den andra delen så har känt mig som en paketerad flodhäst inatt:P

Imorgon tisdag:

ska till förlossningen vid 10.00, kolla om livmodertappen mognat, Har den det så blir de prat om en igångsättning, vet dock inte om dom sätter igång mig i morgon eller någon annan dag. jag kommer ha mobilen med, men bara för att kunna höra av mig till dom närmaste vad som händer, kan bli någon mass-sms som förklarar hur allt går och kanske tillochmed så att jag skriver något här på bloggen. 

men i annat fall så vill jag inte ha massa sms / telefonsamtal :)

blir så stressad då och de är inte bra för varken mig eller barnet.

likadant ikväll, ska jag försöka sova tidigt så jag får all sömn jag  behöver ifall något händer imorgon =)

så inga sms eller fb-chatt efter 22.00 tack :D

idag ska jag nog försöka ta bilder, ska se om Bim vill va med på någon också :P hahah

just nu är hon en riktigt vilde på min data, jagar texten och musen :P hahaha!

förstår inte hur man kan vara så söt när man är puckad:P


just ja, någon som har en betongborr?

Ovido - Quiz & Flashcards