idaharju

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av ida harju - 25 augusti 2011 21:05

Måste fortsätta med ersättning då min kropp producerar för lite fet mjölk:-(Men då är frågan, hur ofta ska ja mata henne, hur mycket ska jag ge? Vilken ersättning är bäst?Hon får nu sempers magdroppar och miniform, kan man blanda de i flaskan eller ska ja fortsätta ge på sked ? Andra tips om ersättning tackar jag och tar emot också:-)

Av ida harju - 25 augusti 2011 03:46

Jag är hellre en "dålig", lugn mamma som tar en cigg då och då än en panikslagen, uppstressad, arg mamma som lever ett hälsoliv. Finns många åsikter om rökning och de är min åsikt. Jag vill inte bryta ihop när jag är helt clueless va Nova vill ha , då tar jag en cigg och lugnar mina nerver. Är jag lugn blir hon lugn. Skulle jag vara helt panikslagen skulle hon bara fortsätta gråta och skrika och till slut skulle jag antingen bli arg och bryta ihop eller ledsen och bryta ihop. Jag känner mig själv och vet vad jag behöver och inte. Så inga mer kommentarer om detta. Jag är 19år och bestämmer faktiskt helt själv över mitt liv och mina val.

Ovido - Quiz & Flashcards