idaharju

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Planer Tisdag

Av ida harju - 1 augusti 2011 11:54

God morgon, god morgon!

Inatt har jag sovit både bra och dåligt, somnade vid 12 tiden, vaknade vid 2 av att grannarna förde ett jävla liv. kunde inte somna om fören runt 4 och sov till ungefär 8. sen har jag bara legat och rullat tankarna. 

Bim låg vid mina ben och tog upp halva sängen så kunde knappt röra mig :P haha,

Tobbe tog upp den andra delen så har känt mig som en paketerad flodhäst inatt:P

Imorgon tisdag:

ska till förlossningen vid 10.00, kolla om livmodertappen mognat, Har den det så blir de prat om en igångsättning, vet dock inte om dom sätter igång mig i morgon eller någon annan dag. jag kommer ha mobilen med, men bara för att kunna höra av mig till dom närmaste vad som händer, kan bli någon mass-sms som förklarar hur allt går och kanske tillochmed så att jag skriver något här på bloggen. 

men i annat fall så vill jag inte ha massa sms / telefonsamtal :)

blir så stressad då och de är inte bra för varken mig eller barnet.

likadant ikväll, ska jag försöka sova tidigt så jag får all sömn jag  behöver ifall något händer imorgon =)

så inga sms eller fb-chatt efter 22.00 tack :D

idag ska jag nog försöka ta bilder, ska se om Bim vill va med på någon också :P hahah

just nu är hon en riktigt vilde på min data, jagar texten och musen :P hahaha!

förstår inte hur man kan vara så söt när man är puckad:P


just ja, någon som har en betongborr?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards