idaharju

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

så jävla trött på idioter!

Av ida harju - 2 augusti 2011 15:07

Hur fan orkar man ! patetiska människa som inte ens kan stå för vem du är!!! ÅHHH FUCK YOU!!!!  

 
 
Ingen bild

Therese

2 augusti 2011 15:16

Men gud, vem fan skriver sånt.

jag känner inte dig. men du kommer bli en underbar mamma till eran dotter :)

Skit i deras idiot kommentarer!

<3

ida harju

2 augusti 2011 15:33

tack så mycket ! :)

 
Anna

Anna

2 augusti 2011 16:30

Dumma kommentarer får man alltid stå ut med, tyvärr, men varför i helvete sitter ni och skriver att Ida kommer bli en kass mamma och inte kommer orka ta hand om henne, klanka ner på henne för att hon mår psykiskt dåligt i vissa perioder? Jag själv har såna perioder, är jag sjukt dålig mamma jag med då? Ni sitter och skriver att ni hoppas att barnet kommer att få det bra.. men genom att ni håller på att skriva så här och göra ida upprörd och ledsen så är det ni som skadar barnet. När man är gravid skall man vara lugn och glad så att barnet känner sig tryggt därinne. Så ge er för tusan, om ni nu hatar Ida så hemskt mycket!!!? Så kan ni väl i alla fall ha sådan pass respekt att ni tänker på den lilla flickan där inne. Att Tobbe och Ida gjort slut kan ni ju sluta lägga er i, de ville få det att funka, de har kämpat, och kommit fram till att det är BÄST för lillflickan att de inte är tillsammans. Och dessa två föräldrar vet väl för fan vad som är bäst för DERAS dotter? :)

http://mammananna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sofia

2 augusti 2011 20:33

Vem fan sitter och skriver sånna idiotiska saker till dej vackra Ida.. Ja hoppas du kan skaka av dej det mesta som den här stackars människan skriver för den förmodligen mår så dåligt själv att den måste klanka ner på andra för o må bättre själv.,
Du kommer bli en fantastisk mamma till din fina flicka.. Kramar sofia

 
Ingen bild

Ems

3 augusti 2011 00:12

Jag förstår inte hur man orkar lägga så mycket energi på att skriva en hatisk kommentar. Det är helt fruktansvärt tragiskt.

 
Ingen bild

...

3 augusti 2011 08:24

Äsch bry dig inte om dem, dom är bra avundsjuka, du kommer bli en toppen bra mamma, alla har sina brister ibland men så är livet! Stå på dig, du står snart där med en vacker dotter i famnen medans de andra sitter bakom sina dumma datorer och trycker ner andra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards