idaharju

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

0 dagar kvar!

Av ida harju - 3 augusti 2011 14:46

jahapp då var de meningen att jag skulle ha en bebis nu då, men icke sa nicke.

här lovar jag nästan att jag får gå över tiden med 2 veckor :P haha

jag, johanna och josse "slog" vad när vi tror hon kommer. någon annan som vill va med? 

senast den 17 aug sätter dom igång mig då jag gått 2 veckor över tiden, så från idag tills den 17 går de gissa på :D

vi har:

Anna: 6/8

Johanna 7/8

Madde Korpi 8/8

Madde Karlsson 9/8

Josse 10/8

Emma 11/8

Jag 12/8

Frida 13/8

Elin 16/8

Bim va sur på "pappa" igår så hon protestkissa på hans täcke :P haha!

va inte så kul idag dock när jag måste sanera allt. täcken, kuddar, madrassen m.m

så blir en storstädning igen, har cirka 5 maskiner tvätt, ska dammsuga och skura och damma lite. 

kan ju inte göra så mycket annat än att få dagarna att gå snabbare :D

då blir de kanon bra att städa massa :D

 
 
Ingen bild

julia

3 augusti 2011 14:55

häll i lite "piss-off" eller något som luktar citron när du tvättar där katten kissat, jag gjorde misstaget att bara tvätta vanligt då kände katten lukten av kisset och kissade där en gång till x)

ida harju

3 augusti 2011 16:27

har sanerat allt med citron nu :D haha, köpte nått spray på konsum, så har sprayat hela täcket med de och sen tvättat de med citron sköljmedel :) hoppas de funkar :)

 
Ingen bild

em

3 augusti 2011 16:07

jag gissar på den 11e

 
Ingen bild

julia

3 augusti 2011 16:46

då funkar det nog :D Haha jag var dum nog och tvättade med klorin när min hade kissat , och det är typ som att säga till katten att "kissa här du!" x)

ida harju

3 augusti 2011 17:40

hehe jo :P den lukten älskar dom tydligen :P konstiga djur de där :P ahha

 
Ingen bild

Madde Karlsson

3 augusti 2011 22:35

Tror den 9:e! :)

 
Beatrice

Beatrice

14 augusti 2011 14:40

Och Bea, 7/8 ;) 2 dagar innan mig, grattis Ida till söta flickan. Lycka till i livet! :)

http://beatriiicej.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards