idaharju

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

ja orkar inte

Av ida harju - 19 augusti 2011 11:14

De är jätte kul att så många vill komma och fika m.m men mina krafter är totalt slut nu. Ja vill inte ha någon här den närmaste tiden då ja måste passa på att vila när Nova sover. Nätterna är hemska och ja har bara sovit cirka 5timmar sen vi kom hem från BB . Alltså riktigt klok sömn.ja känner att ja kan inte vara den bästa mamman för min dotter om ja fortsätter vara så här trött.Hoppas ni förstår hur ja menar. Men ja orkar inte ha mer folk här. De blir alltid sent, mer disk, ingen sömn bla bla bla . Och min kropp säger ifrån nu. Vikten har gått ner till 46.1kg och de fortsätter gå nedåt.Så snälla bli inte sura

 
 
Ingen bild

melina

19 augusti 2011 11:32

Bra gumman, du måste vila och får hoppas att ingen blir sur för det.. Det viktigaste är att du orkar ta hand om dej själv och Novalie.. <3<3<3

 
Ingen bild

Nina S

19 augusti 2011 23:36

Jag hjälper dej gärna gumman om du behöver vila,bara att höra av sig
kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards