idaharju

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Dr brown

Av ida harju - 31 augusti 2011 16:24

har varit på stan idag, va tvungen köpa mat till Nova :) 

kostade 217 kr på Apo på öster, så lite billigare :)

gick ner till babyproffsen och köpte Dr Brown's kolikflaskor, fick ett paketpris på 3 stycken för 139 kr :) toppen bra! :D

va rea på en sängmobil som jag köpte till Nova så hon har något att titta på i sängen också då hon börjat fokusera blicken jätte bra :)

gav henne ersättning när jag kom hem (hade då gått 3 timmar sen hon åt)

och hon blev mycket nöjdare med Dr Brown's flaska :D ojojoj asså vilken skillnad med en gång.


imorgon ska jag till BVC och dietisten.

Dietisten hade skrivit ut recept på Nutramigen så nu blir de billigare :) skönt.

kände att de inte va kul att betala nästan 250 kr för mat som räcker 4-5 dagar :S


va hemförbi mamma, fick massa sängkläder, handdukar och gardiner :)

hon har sålt lägenheten och köpt hus så därför hon rensar massa :)

har också köpt hennes Tv och hennes Säng :)

en 42 tums platt tv och en jätte fins säng och sängram 160 cm för 1500 kr :) 

behövs ju större säng när familjen utökar sig :) hehe:P


Hejja hejja till Elin som är på förlossningen nu ! :) :) :) vi tänker på dig stumpan, och jag är inte avis :P hahaha


om 2.5veckor kommer Tobbe ! :) :) :) :)

underbart!!! :)

vi är med i tidningen idag bara så ni vet :)

http://familjeannonser.helagotland.se/ContentShowAd.aspx?cgProductId=4719247

 
 
Ingen bild

namlös

31 augusti 2011 17:42

heej trevlig blogg! har en fråga har sett att du o anna O kommenterara till varandra och sånt! var inte ni ovänner? för du var ju väldigt otrevlig mot henne och hängde ut henne i din blogg! tacksam för svar!!

ida harju

31 augusti 2011 17:49

hejsan, vi är vänner nu:)

 
Ingen bild

namlös

31 augusti 2011 17:57

okej sköönt men har du bett om ursäkt till henne?

ida harju

31 augusti 2011 18:04

vi har rett ut våra problem och bett om ursäkt till varandra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards