idaharju

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av ida harju - 8 juli 2011 12:39

fick ett paket idag, vaknade att de plingade på dörren. så va bara att kliva upp, där va de ett babypaket med blöjor,tidningar och massa annat :) HELT gratis :D tack så mycket ! :D

i förrgår fick jag en napp på posten också helt gratis:P hahah

har inte sovit många timmar inatt heller :(

låg på soffan någon timme efter Tobbe somnat då jag inte ville störa honom med mitt stönande.

stönade då inte för att de va skönt utan för att de tar en ENORMT stor kraft bara att vända sig i sängen. fattar inte hur jag ska stå ut längre. jag MÅSTE få sova.

ni som känner mig vet hur jag är om jag inte får sova, och de är verkligen inte kul!

usch!

känns som värsta skit sommaren.

har inte gjort något och kan typ inte göra något.

jag vill ha en egen bil!

nu när mamma bor på "landet" så får jag typ aldrig låna bilen :( skiiit!

kan inte ens åka och handla när man vill, jo konsum med de kostar ju skjortan där.

ska göra lite brunch/frukost såg ett gott recept i tidningen jag fick som jag ska testa tror jag.

sen blir de en kopp äckel te :/

förstår inte hur man ska kuna dricka 3-4 koppar om dagen, jag kämpar för att få i mig 1 kopp :P haha

städa och tvätta ska jag göra :)

ikväll blir de att köra mamma och Pia till gammelgarn? tror jag de va iaf :p någonstans på landet, sen kansek grilla med Josefin och kiffe och malm och några till.

vet dock inte om Tobbe kommer med, stackarn är så trött nu när han jobbar mellan 15-18 timmar varje dag :( usch.

inge kul när han mår dåligt, då mår jag dåligt :(

får hoppas nästa vecka blir lugnare iaf ! :)

26 dagar kvar nu till BF,

har alltså gått 90,7 %

KOM UT NU FÖR FAN!!!!

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards