idaharju

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av ida harju - 28 juli 2011 18:30

har som sagt inte blivit så bra med inlägg från min sida, men jag sitter sällan vid datorn något mer. kollar fb och sånt via mobilen och de är så jobbigt att skriva blogg från den :P hehe. 

har inte hänt så mycket på sista tiden, imorgon ska vi ner till förlossningen, göra lite tester och så :)

skulle uppskatta om ingen hörde av sig då jag som sagt behöver lite alone time.

händer de något så hör jag av mig till dom närmaste :)

Lilla Bim är iaf helt underbar :)

helt rätt katt för våran familj, vet inte va ja skulle ta vägen utan henne :)

funderar på att köpa ett stort klösträd nästa månad till henne :) så som hon klöser och busar kan de vara en bra investering :)

är då 6 dagar kvar till bf :) inte lång tid men ändå känns dagarna som en evighet...

inatt sov jag bra :D :D

vaknade bara två gånger! :D skönt som fan.

hoppas jag kan sova lika bra inatt:)

ska diska lite nu och dammsuga, sen mysa med mina älsklingar och ta ett bad :)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards