idaharju

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av ida harju - 31 juli 2011 16:25

blev en dålig webcam bild, ska se om jag orkar ta mer bilder sen :)

blev iaf SKIT nöjd med håret ! :D :D wiiiie

 

Av ida harju - 31 juli 2011 12:19

god morgon. nu har jag precis gjort frukost :) har stått och diskat och fixat lite i köket innan :) gett Bim mat osv :)

har sovit ganska bra inatt :) 

Tobbe kom hem vid 3 tiden, då hade jag precis gått och lagt mig då Johanna satte i mitt löshår igår :) tack så mycket :)

idag ska jag färga de :) RÖTT :D

miss it to much :)

måste ju känna mig snygg igen :P hahah

Josefine var också med igår :) va skit skönt att få prata ut och snacka om allt mellan himmel och jord. de måste vi göra fler gånger :)

vi bor ju ändå bara typ 5 meter ifrån varandra:P hahaha

när jag vakna imorse av att Bim slicka på nått, satte mig upp men kunde inte se henne. sen DÄR i spjälsängen på huvudkudden låg och och tvätta sig! fy skäms.

visst såg de väldigt sött ut men jag vill inte ha henne där då bebisen ska sova där ju.. men men hoppas hon lär sig så småning om:)

idag ska jag städa, känner att dagarna går för sakta så måste hålla mig sysselsatt hela tiden :P

ska se om jag orkar så ska jag ta bilder på magen är ju ändå i vecka 39 + 4  nu och vem vet när magen är puts väck.

som sagt, nya tag, nya möjligheter, nya krafter

   har ju min Bim vid min sida :)<3

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards