idaharju

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av ida harju - 23 juli 2011 23:01

haft en jätte rolig kväll i Halla:-) firat Emma som fyller 20:-) nu är jag dock helt slut och ska försöka sova:-) imorgon blir de storstädning:-)god natt :-)

Av ida harju - 23 juli 2011 06:11

idag fyller min vackra vän Emma år !:-):-):-) grattis till dig gumman! vi ses ikväll:-)också grattis till min syster och Andreas som gifter sig idag:-)<3hade velat vara där men denna jävla bebis jävlas med mig hela tiden:-(fick som sagt åka in igår till förlossningen. min bm ringde mig kl 8 och ville att ja skulle ta med förlossningsväskan och åka in för att prata om en igångsättning. kom ner vid 10.45 gjorde ctg, blodvägde, blodtryck, temp och urinprov. sen väntad vi, och väntade och väntade. kom in en bm och sa att dom inte vill sätta igång en förlossning innan vecka 39pga risker m.m vi åkte hem vid 7tiden. ja ringde ner för att få prata mer med läkaren. hon sa att ja skulle ringa min bm på måndag och sedan komma in för nya kontroller i slutet av nästa vecka då jag är i vecka 39. så bara vänta mera nu. är så trött på all denna väntan. usch.visst kommer ja få de finaste i världen men just nu känns de som en evighet dit. även om de bara är 11dagar kvar till beräknat. nej nu ska ja försöka sova lite mer. älsklingen har sovit på soffan:-( tror inte han ville väcka mig igår. klarade äntligen av att sova mer än 1timme i sträck inatt:-)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards