idaharju

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av ida harju - 15 juli 2011 12:53

de va min tanke inatt, hade så fruktansvärda sammandragningar så kunde  inte sitta/ligga eller något. de började lite smått på kvällen och blev bara starkare och tätare hela tiden. försökte sova men de gick inte så fick sätta mig i vardagsrummet på soffan och försöka andas mig igenom de. usch!

höll på till cirka 02 sen släppte de.

helt konstigt.

har iaf legat och myst med Bim (så heter vår kissekatt nu) hela morgonen och natten typ :)

nu har jag handlat och ska diska och fixa inför ikväll :)

Farmor, mormor, gudfar och gudmor kommer och grillar :) ska bli så mysigt :)

tar cirka 100 bilder på lilla Bim varje dag :D så mysig katt, helt underbar.

har ni skickat in om försäkring också :) så papperen borde komma nästa vecka :)

vi insåg dock att vi måste lyfta upp soffan och dammsuga där under, hon älskar att ligga där men de är typ 500kg damm :P och jag klarar inte lyfta och dammsuga samtidigt:P

och sen har jag en liten grej jag BARA måste få ut mig:

DU din STÖRDA, JOBBIGA, MONGOLID "BRUD" som är så feg och kommenterar anonymt LÄGG NER!!

denna "brud" har då kommenterat fler än en gång hur dålig mamma jag kommer bli m.m att jag är oansvarig och omogen. att pga min "depression" så kommer jag bli en dålig mamma. vill du veta en sak lilla vännen! 

ALLT som fått mig att må dåligt har gjort mig stark! de är de som format den personen jag är idag! en stark person, men alla har vi våra bristningspunkter som vi når någon gång i livet.

jag skulle vilja se dig ha en kille som jobbar på sjön, är borta mer än 75 % av tiden och de går inte ringa, sms eller något!!! DU skulle ALDRIG klara de, för DU är svag som måste klanka ner på andra!

jag kommer bli en toppen mamma och Tobbe en toppen pappa! så håll käften innan jag lackar ur totalt! 


Ovido - Quiz & Flashcards