idaharju

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av ida harju - 14 juli 2011 13:55

                                         

Av ida harju - 14 juli 2011 13:25

HEJSAN! de va ett tag sen :P

har inte orkat eller haft lust att sitta vid datorn nu senaste tiden :P

tänkte bara skriva lite om va som hänt sen sist, de jag minns iaf.

jag är nu i vecka 37+1, 20 dagar kvar! :) guud va läskigt !

är så himla spänd och nervös men jag hoppas de går bra  :)

varit till och från hos mvc och lämnat prover m.m

mitt järnvärde VÄGRAR gå upp :/ ligger på 86 och borde ligga över 120 :S

mitt blodtryck är också helt lågt igen :/ kan vara därför jag börjat få svimmingar och yrsel.

nu orkar jag inte ens bry mig mer, tar en dag i taget och hoppas hon kommer ut snart :) 

jag väger nu 56kg, alltså har jag gått upp 9 kg. nu borde de stanna upp tycker jag ;p hehe

bristningar har jag fått några vid troskanten, som börjat spricka uppåt :( nån på bröstet och nån på rumpan :( usch!

Vi har skaffat katt !! :D :D

En helt underbar liten krabat :D

har dock inte kommit på några namn ännu :P men de kommer :P

va och köpte en klösbräda idag :)

tobbe har varit ledig från jobbet några dagar :) sköönt :)

imorgon ska vi mest troligt grilla med, Lisa, mamma, Bruno, André och Emma :)

blir nog skojj :)

nej nu blir de en bildbomd i nästa inlägg, sen ska ja mysa med katten :)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards