idaharju

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Sometimes it lasts in love, But sometimes it hurts instead

Av ida harju - 16 juli 2011 13:35

svartsjuka, de är något jag haft alldeles för mycket av i mitt liv, men när jag träffade Tobbe så släppte de, jag kunde känna sån tillit till honom, ett förtroende så starkt att jag inte behövde vara svartsjuk. men nu, den senaste tiden, har jag kännt som extrem svartsjuka, jag mår jätte dåligt över de men kan inte göra. jag litar på honom och jag tror aldrig han skulle vara otrogen, men hur kan man egentligen veta de till 100%? ingen människa i världens kan lova till 100% att man aldrig kommer vara otrogen för de är ingen som vet vad som händer, när och om något händer. 

men jag förstår inte varför denna svartsjuka kommit nu först? är jag så osäker på mig själv att jag inte tror att han tycker jag är attraktiv? jag ser mig i spegeln, ett fejkat leende, en stor mage, bristningar, sorgen i ögonen går inte att dölja, gråten i halsen går inte att stoppa länge till, jag ser ett monster med hemska tankar.

jag måste bli av med dessa tankar om jag ska kunna fungera normalt igen, men hur jag ska kunna göra de när jag känner tvivel, och jag har mina rättigheter att få veta sanningen, så varför ska sanningen vara så svår att tala om? jag vet mer än du tror, en kvinna ska lita på sin magkänsla och följa sina instinkter, de är de jag gjort/gör och frågan är: har jag rätt denna gång?

 
 
Ingen bild

E

16 juli 2011 17:37

Det enda du kan göra är att lita på hans ord. Du vet vart han står. Vi ses snart igen <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards