idaharju

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

läs senaste

Av ida harju - 30 juli 2011 08:31

läs de senaste två kommentarerna ja fått. någon mer som vill slå ihjäl denna Tova. ja kommer inte backa denna gång jävla hora! du har sagt dina sista ord till mig!blivande mormor och Tova har då samma ip adress därför ja vet att de är samma person.förstår inte hur människor kan sjunka så lågt och skriva såna saker. ja har delat med mig av mina tankar och känslor för de är ett sätt som får mig att må bättre. att du ens har mage nog att attackera mig på de sättet. och blanda inte ens in Tobbe. har nu något emot mig, fine men han har då inget med detta att göra. du verkar inte veta för fem öre vem jag är eller hur jag mått. min graviditet har varit ett helvetet! den har 'förstört' mycket, men allt kommer vara värt de i slut ändan. ja är glad att ja varit så stark som ja varit och tagit med igenom detta. tror alla problem, motgångar och skit så VET jag att jag KOMMER bli den BÄSTA MAMMAN för mitt barn!

 

 
 
Ingen bild

gurkmix

2 augusti 2011 11:11

jag kan hålla med Tov/den blivande mormodern till hundra för hon har så jävla rätt. det hon skriver de är inte mer än sanning. hon satte varenda ord rätt. du borde ta å dig på va hon säger för hon har fan rätt. så jävla synd om Tobbe som måste stp ut med dej, eller juste. ni har gjort slut nu. som så många andra gånger under bara graviditeten. och du klagar på andra, om deras förhållande? haha du är fan lika patetisk själv som du påstår att alla andra är. sluta klaga på andra när du själv inte är ett dugg bättre. du får skylla dig själv att du får ånna hör kommentarer när du sitter och klankar ner på alla andra är du själv sitter i samma sits. de är just därför du gör de för att slippa tänka på dina egna problem. hoppas att de fixar sig bra för bebisen i alla fall, även fast barnet kanske har en falsk mamma så hoppas jag i alla fall Tobbe finns där för barnet när du mås så psykiskt dåligt att du inte orkar ta hand om de själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tack för mig. :)

ida harju

2 augusti 2011 15:35

du känner inte mig eller Tobbe så håll truten bara!
du vet inget om hur jag kommer bli som mamma eller hur mitt liv är.
och feg är du rätt igenom då du inte ens kan skriva ditt namn!
vågar du inte stå för vem du är eller är du rädd att jag ska kunna motsäga dig när jag vet vem du är?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards