idaharju

Alla inlägg under juli 2011

Av ida harju - 3 juli 2011 12:21

imorgon kommer min älskling hem ! guud va glad jag blev att vakna till ett sånt sms ! :)

igår hade vi varit förlovade i 8 månader och imorgon tillsammans i 10 :)

så ska nog göra någon mysig middag till honom så vi för en gångs skull kan fira de :)

ska lägga in lite bilderr från igår, men tror jag lägger dom på FB då jag har en hel del att sortera mellan, 232 för att vara exakt :P

har sovit skit dåligt inatt, haft skit ont i magen och bäckenet, har inte kunnat vända mig eller något. kramper i vader och sammandragningar hela tiden, usch :( så blir att gå försiktigt och vila massor idag

Av ida harju - 3 juli 2011 01:33

nu ska de funka med de nya lösenordet!

råkade spara fel förut. :P

just hemkommen från Felicias födelsedagsfest :) 

jätte kul hade vi :)

lillflickan fick mycket uppmärksamhet och Johanna va överlycklig att hon ÄNTLIGEN fick känna sparkar :P haha

nu blir de att sova och ta de lugnt med magen känner fruktansvärda sammandragningar och tror kanske slemproppen kom förut, inte säker alls. hoppas bara inte vattnet går.

Av ida harju - 2 juli 2011 15:15

nytt lösen, så vill ni ha får ni fråga. ger dock inte till alla :)

Av ida harju - 2 juli 2011 15:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 2 juli 2011 12:23

jag är som sagt livrädd för åskan, ser inte alls något mysigt med den överhuvudtaget.så har haft skit svårt att sova inatt, fy fan :( vaknat hela tiden.

lillflickan har sparkat som bara den. tror hon va lika nervös som sin mamma.

fick inte tag i Tobbe :(

de är fan skit att inte kunna prata med honom när man vill :(

förut var de lättare, han kunde trösta mig fast han va långt borta.

nu får man några rader på msn på kvällen :(

längtar helt sjukt mycket tills han kommer hem. vill ligga på hans bröst och känna han hjärta slå. då känner jag mig trygg.

ska försöka hinna få in lite kunder nu imorgon och framåt veckan. 

börjar vid 11.00 och tar sista kunderna (beroende på hur jag mår) senast 18.00 tiden :)

32 dagar kvar nu :) 

har beställt hallonbladste så ska prova de, sen blir de färdknappen när Tobbe kommer hem och långpromenader :D

undra va man ska ha på sig idag....

min underbara Felicia fyller ju 20 !!!! :D

ska på middag där vid 5, tar bussen med Frida. sen är de party efter, hoppas man orkar vara vaken ett tag ikväll :) ska ta med kameran och ta lite bilder :)

Av ida harju - 1 juli 2011 10:51

fan de kliar på hela kroppen! blir galen.

varit så hela natten, ska ta en dusch och se om de blir bättre.

tänkte pyssla lite med naglar idag. vill ju göra om mina fast de är den första fransk manikyr jag blev riktigt nöjd med :P haha

har kommit på ett nytt sätt att gör fransk som blir mycket bättre ! :D

får kanske min tvättmaskin idag :D wiihoo.

och ska nog träffa Nathalie vid 14 tiden. :)

har drömt massa konstigt inatt igen, fattar inget av dessa drömmar :S :P helt sjukt.

nåja får hoppas att dom inte vill varna mig för något iaf.


Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards