idaharju

Alla inlägg den 8 april 2011

Av ida harju - 8 april 2011 23:46

Du lyfte mig från marken när ja mådde som sämst, när ja trodde allt va slut, de fanns inget hopp, inget liv, ingen kärlek. Du fick mig att älska igen, du fick mig att hoppas, du gav mig liv. Ja öppnade upp mitt trasiga hjärta och du lyckades laga det. Ja kunde våga ta steget att va lycklig igen, att älska någon med de lilla hjärta jag hade. Och för var dag växte min kärlek till dig. Du fick mig att lysa upp, hela min värld vändes upp och ned, jorden snurrade runt, ja kände mig knäsvag. Du är det finaste i mina ögon, de mest värdefulla jag någonsin kunnat drömma om. Utan dig vore jag inte den jag är idag. Utan dig skulle vi inte kunnat skapa ett liv. En underbar liten flicka. Vissa drömmer om en perfekt värld, ett liv utan brister, ett paradis. De är näst intill omöjligt att lyckas få något sånt, men ett liv med dig, en värld med dig, en familj med dig, de är min dröm, mitt paradis. Jag kommer försätta hoppas, drömma och önska. För utan dig existerar inte den världen i mina ögon. Utan dig så finns ingen kärlek. Tobias Karl Kristian Hansson, jag skulle offra allt för din skull, jag skulle ge dig hela universum, om jag kunde, men just nu får du nöja dig med kärleken jag har. Jag hoppas den duger, ja hoppas jag duger.

Av ida harju - 8 april 2011 22:15

jag är så förvirrad, vet inte va jag orkar mer.

bara jobbigt att tänka på allt skit.

och ännu jobbigare när man inte har någonstans att ta vägen. 

tror de skulle va bäst om jag hitta en lägenhet, men jag vill ju inte att de ska ta slut så här :/ 

de måste gå att lösa, de måste gå att fortsätta kämpa, du och jag mot världen, de va de vi sa, de va de vi bestämde.

de har ju blivit bättre, vi måste fortsätta ta stegen framåt, sakta men säkert. nu är vi tillbaka på ruta 1, så nu har vi ännu mera steg framför oss :(

jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag och töjsen

vi skulle ju bli den finaste familjen, varför kan vi inte ha de så ?

Av ida harju - 8 april 2011 10:49

Känner mig helt ensam, ska iaf till mamma sen så ska vi åka och köpa färg till rummet :) har dock inte riktigt bestämt mig vilken/vilka färger :D hahah

men de ordnar sig :)

Tobbe sover på soffan som han gjort hela natten:S

Hostar så mkt.

måste iaf iväg till Gotlandshem så får väcka han snart.

nu ska jag äta frukost iaf, ensam som vanligt :/

Av ida harju - 8 april 2011 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 8 april 2011 10:16

En bild på min närmaste :

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards