idaharju

Alla inlägg den 13 april 2011

Av ida harju - 13 april 2011 21:16

massa plugg, plugg och åter plugg.

har iaf skrivit halva Religions uppgiften :D ÄNTLIGEN!

Mailat Karin om jag kan slå ihop två uppgifter till en :) Hoppas (A)

Också mailat resterande lärare om dom kan sammanfatta va jag behöver göra för att få G, så hoppas verkligen dom kan göra det. skulle vara as bra då jag vet exakt va jag ligger efter med.

Tog ett bad förut och läste igenom svenska häftet som är till NP imorgon :)

Blev så trött så trodde jag skulle somna:P haha

Funderar STARKT på att gå och sova nu ??? :) märks att man hållit igång hela dagen. känns faktiskt skönt.

och de gjorde inget att jag missa ungmammagrupp eftersom jag INTE TÅL en viss människa som är där. Hoppas du föder innan nästa vecka då kan jag gå dit :P haha

Ska tydligen på besök på förlossningen nästa vecka, kan ju bli skit spännande! så de vill jag verkligen gå på :)

TROR vi har lov nästa vecka, någon som vet?

112 dagar kvar, 16 veckor kvar. Vill att tiden ska gå fort nu! :)

Av ida harju - 13 april 2011 18:57

Är verkligen helt slut nu, har målat två lager färg i babyrummet :) har en vägg kvar som ska målas imorgon :)

väntar nu på att ugnen ska bli klar, sen in med ugnspannkakan, äta, PLUGGA, bada sen SOVA :D :D längtar tills sängen kallar! :)

Mamma va så snäll och diskade förut, och dammsög :) tack!

har tagit lite bilder som jag lovat idag :)

     

Mitt paket =)

       

Mina urgulliga och sköna stödstrumpor :)

Av ida harju - 13 april 2011 13:59

Varit i skolan nyss, guuud va långtråkigt :/ men va ju tvungen.

Gillar min mentor så mycket asså! helt sjukt att han ens får vara lärare.

det är så att vi har nationella prov imorgon, och de fick jag reda på av min UF lärare :S sjukt!

så fick gå dit idagg och kolla va genomgången va.

de är så att jag har skickat mail VARJE vecka till Börje (mentorn) och frågat va ja ligger efter med, inte fått ETT endaste svar, skitgubbe!

nåja,

imorgon börjar vi kl 8.00 med NP och skall sitta typ 5 timmar :S tur att man fick ta kisspaus iaf, annars hade jag nog inte klarat mig:P hahah!

Mamma kommer snart hit och diskar!!! :) TACK MAMSINGEN!

då hinner jag börja måla mer i rummet :)

Fick också ett paket när jag kom hem, från Vi föräldrar :) en fin bok :)

Lägger ut bilder senare ikväll :)

PUSS!

Av ida harju - 13 april 2011 13:58

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything


I'm gonna kick my feet up then stare at the fan
Turn the TV on, throw my hand in my pants
Nobody's gon' tell me I can't


I'll be lounging on the couch just chilling in my Snuggie
Click to MTV so they can teach me how to dougie
'Cause in my castle I'm the freaking man


Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can


Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything
Nothing at all, nothing at all


Tomorrow I'll wake up, do some P90X
Find a really nice girl, have some really nice sex
And she's gonna scream out
This is great
(Oh my god, this is great)


Yeah, I might mess around
And get my college degree
I bet my old man will be so proud of me
But sorry pops, you'll just have to wait


Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can


Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything


No, I ain't gonna comb my hair
'Cause I ain't going anywhere
No, no, no, no, no, no, no, no, no


I'll just strut in my birthday suit
And let everything hang loose
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah


Oh, today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone
'Cause today I swear I'm not doing anything

Av ida harju - 13 april 2011 07:37

Är så jävla trött, men va tungen gå upp så älsklingen kommer iväg med taxin ordentligt, han mindes inte ens att klockan ringt så:P

Har sovit typ 3 timmar inatt :/ 

Älsklingen har hostat och snarkat så mycket. 

men orkar inte somna om nu eftersom jag har mycket att göra idag.

lär ju inte vara på bästa humör men :S

Ska måla, till skolan och sen till Myllan..

Kanske hoppar något, får se.

just nu känner jag mig då inte pigg för något :S

hörs sen

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards