idaharju

Alla inlägg den 15 april 2011

Av ida harju - 15 april 2011 17:30

Gör en soppa nu :) den står och drar till sig lite :) mumms :)

fick gå ner i affären för hade inte cream fresch hemma, och tur va de, för där mötte jag, Johanna, Josefine och Jessica :) JJJ :)

länge sen ja träffa Jessica, de va kul :)

tog ett varv inne i affären och sen gick vi hem :)

tog bilder på rummet nu och skickade till pappa, hoppas han ringer upp :)

idag skall jag skriva brev :)

ett till mommo och ett till farmor :)

mommo för att skicka bilder på magen osv, och farmor för att önska grattis i efterskott och en glad påsk :)

       en gråaktigt vägg och en lavendel fondvägg :)

     mamma va på fika så satt vi ute i den varma solen :) :)

Av ida harju - 15 april 2011 12:20

Idag är en riktigt bra dag!

Kom till skolan vid 10, gick igenom va vi skulle göra idag.

möte med rektorn kl 10.30, gick skit bra. tog bort lite lektioner och så.

så nu har jag inte många lektioner i veckan men de är bra för då hinner jag koncentrera mig på de uppgifter jag har kvar :)

Fick också alla stundekläder idag! ! ! ! :D :D :D (bilder kommer nedan)

Tack Elvira och Lisette som sa att dom kommit :)

Vi blev bjudna på smörgåstårta för god insats på mässan :)

mums :)

nu ska jag vila, är helt slut i huvudet. Sen göra klart i rummet :)

Mamma grupppen ringde idag, berätta att vi ska samlas på förlossningen kl 14.15 tror jag de va på onsdag. och att ens partner eller den som ska va med på förlossning skulle vara med. men Tobbe kan ju inte :/ :( får fråga mamma om hon vill följa med :)


Smörgåstårtan:)

             

Av ida harju - 15 april 2011 08:53

Har nu hunnit farma och ätit fruost :)

ska sminka mig lite sen cykla till skolan. 

usch va tråkigt :(

men men, sista dagen innan lov :D

hah!

ser ut som att de är fint väder ute men får väl se när man går ut om de är kallt.

ringde på två annonser på blocket igår så kanske köper spjälsäng idag :)

nu hinner jag inte skriva mer.

puss

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards