idaharju

Alla inlägg den 27 april 2011

Av ida harju - 27 april 2011 19:30

Jag och Adam har bestämt att ha en pluggdag nästa vecka då alla andra är på klassresa i Sthlm :)

Kändes inte riktigt värt att åka med dit. Så de bestämde vi oss redan i höstas :)

får hoppas vi får mycket gjort, har ju lite samma uppgifter kvar att göra så :) hehe.

mår lite bättre nu, har fått i mig sparrissoppa. orkade tillochmed diska efter maten, fast fick springa in på toa mitt i. :( usch.

hoppas verkligen jag kan sova inatt, bättre än va ja gjort de senaste nätterna.

vill bara att min underbara älskling ska komma hem. Vi saknar ju dig:(

är bara 2 veckor kvar idag. så får hoppas tiden går fort. jobbigt när man blir sjuk bara, då går dagarna så jävla sakta :S

Mommo ringde för en liten stund sen, dom fattade inte vem som ringt på mobilen :P är väl inte så många som har deras nummer:Phehe

Dom blev iaf glada att jag blev glad över paketet :)

dom hade tydligen ännu mer barnkläder men de skulle dom ta med när dom kommer till studenten :)

så snälla dom är mommo och Klas :)

har suttit och mailat/skrivit med lite människor idag på Familjeliv.

angående föräldrapenning.

lite klokare blev jag. ska bara ringa älsklingen och hoppas han kan ge mig några dagar av hans eftersom han inte vill ta ut alla ändå :)

så nästa vecka ska jag dit och prata och fylla i papper.  får hoppas man fått något svar av något av jobben man sökte så jagvet om jag ska ansöka om 4 eller 7 dagar i veckan under sommaren. får ju inte jobba om jag tar ut föräldrapenning så blir lite komplicerat:S

Av ida harju - 27 april 2011 14:29

Fick paket av min kära mommo idag :) guud va glad jag blev :)

fick också paket av Kaffebrus, min fjärrkontroll till kameran hade kommit :)

känner lite mer ljus i livet nu än innan :)

titta så mycket sött jag fick:

                          och en tröja till mig :

och så hade hon stickat lite barnkläder också :) så himla söta :) :

         

TACK SÅ HEMSKT MYCKET :)

försökte ringa både mobil och hemtele men ingen svara, kanske är upptagna med annat :) får försöka ikväll :)


Av ida harju - 27 april 2011 10:39

han fått springa på toan hela natten, spydde en gång igår och har varit dåligt i magen hela natten :( usch och fy. så blev inge stan med mamma idag. ska försöka få i mig något att äta , vet dock inte vad. mamma skulle komma med nyponsoppa och proviva sen :) TACK! :)<3<3

går in i vecka 26 idag iaf :)

vågar stod på 52,3 kg.

ja, humöret är som de är nu, mycket hormorner hela tiden. är så glad att min Älskling orkar stå ut med mig<3<3 han är bäst !:)

8 dagar till jag fyller år. 19 liksom. helt obetydlig ålder typ :P haha.

och mår jag så här kan ja ju inte ens baka något gått ifall någon vill kika förbi :S hujja.

nå nu ska ja göra lite mannagrynsgröt och lägga mig i soffan.

wish me luck not to throw up

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards