idaharju

Alla inlägg den 14 april 2011

Av ida harju - 14 april 2011 19:02

Har nu målat klart, va jätte nöjd till jag drog bort tejpen :(

Älsklingen hade råkat sätta den för mycket på själva tapeten och inte i skarven så de följde med lite tapet :( men men, får se imorgon när de torkar hur de ser ut :S får säkert måla om allt :S

tagit bort löshåret nu också, kliade så förbannad mkt :(

värmt lite mat, kollar tv, kollade blocket och skriver blogg. ska farma lite sen sova :)

riktigt trött är jag :(

Av ida harju - 14 april 2011 14:03

Mamma ringde nyss, hon skulle titta förbi, så ska göra lite våfflor :) mums! :) sen blir de att maskera och måla sista väggen :D wiiie :)

Johanna och Josse skulle komma förbi för 1 timmer sen men dom kunde inte komma, synd :( men men. Då hann jag städa ur garderoben :D haha

rastlös till 10000! :P

Lillflickan bara sparkar hela tiden :) känns underbart men vissa gör riktigt ont asså! guud :S :P


Av ida harju - 14 april 2011 09:34

Hemma igen.

gick bra på nationella tror jag :) kändes bra iaf :)

Åkte och handlade mer tejp och roller innan ja åkte hem, så ska måla klart sista väggen idag :)

måste fråga mamma om hon har nå vit takfärg eller liknande, både jag och Tobbe hade hamnat lite utanför tjepen :P haha

de hade bara att man kunde köpa 1 liter :S känns ju onödigt när man behöver typ 2 penseldrag:P

Ska till skolan imorgon igen :) 

Har möte kl 10.30 med rektorn och sen UF :)

nu ska ja vila lite och kolla tv.

tror Lillflickan hatar skolan lika mycket som jag, sparkade som fan hela lektionen :( :)

Av ida harju - 14 april 2011 06:54

Gudars va trött jag är.

helt sjukt.

ändå la jag mig tidigt, hade dock svårt att somna men till slut så:)

orkar inte ens sminka mig ellr något, ska ju bara sitta och skriva nå skit.

men men nu måste jag klä på mig och så.

puss

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards