idaharju

Alla inlägg den 25 april 2011

Av ida harju - 25 april 2011 21:56

jag har banne mig fått färg idag! :)

Idag har de varit riktigt fint väder ! :D blå himmel och stark sol :D

satt som sagt ute förut typ 3 timmar med Felicia och Jessica :)

imorgon ska de också vara sol :D :D :D

wiiie, ska sola massor :)

Lillflickan va helt vild idag, tryckte ut med rumpan så såg helt mysko ut :P hahah!

då var minsann inte magen rund :P

ja kan ännu inte fatta att det bara är 100 dagar var :) cirka iaf :)

vill att tiden ska gå fort nu :)

ingen som vet en billig spjälsäng till salu?

Av ida harju - 25 april 2011 21:51

Hmm, for hem till kussan efter mamma och håkan va här och hjälpte till att  vattna trädgården :)

hon fråga om jag hade lust att köra henne till en kompis på Krukmakargatan. (terra nova)

jojo, tänkte jag :)

så vi åkte, och åkte och åkte. in och ut på alla smågataor på HELA terra nova. försökte ringa till hennes vän men hon svara inte :P haha.

gick in på hitta.se på mobilen, fanns ingen Krukmakargatan på Gotland :P

till slut så ringde vännen och ba: nej, korgmakargatan ! :P hahahaha

så då hitta vi :D blev mycket skrattt, härligt. saknar att skratta mycket :)

Av ida harju - 25 april 2011 16:58

Sitter och kollar grease :)

har precis ätit mat :)

Laxfilé med massa sallad och citron :)

idag har jag:

hämtat felicia så åkte vi först till rusta, sen hem till mig och sola :) Jessica kom också förbi efter hon varit hos josse:)

Satt och prata lite skit och så :)

bilderna från inlägget innan är bilder på dagen outfit och solstolarna jag köpte till mig och Tobbe :)

Malm satt ju sönder min igår :( bajs :(

köpte också en vattenspridare så ska vattna "gräsmattan" sen ikväll :)

tror jag börjar få lite färg på kroppen, känns som de :) får hoppas, satt iaf 3 timmar idag nästan :)

ska nog sola lite imorgon med:)

behöver tydligen inte till skolan imorgon :D har bara en lektion men dom som valde att göra prov behöver bara gå dit. och dom som har hemuppgift behöver inte:D as bra.

jag och mamma ska på stan imorgon :) leta bikini och så :)

får låna lite pengar av Tobbe eftersom jag inte får pengar fören fredag :(


Snart fyller jag år, 10 dagar :D :D

och lillflickan är beräknad att komma ut om 100 dagar :D helt sjukt va tiden går snabbt :)

om någon söt vän vill ge presenter så ge helst pengar då jag kan köpa de jag behöver själv :)

är ännu lite barngrejer och sånt kvar :)


De roliga idag var att av alla mina skor, så var de mina kilklacksskor som va skönast :) fick inte alls ont i höfterna eller något :D kändes verkligen som sommar! :D

Av ida harju - 25 april 2011 16:27

           

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards