idaharju

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Min morgon

Av ida harju - 19 april 2011 10:31

Jag ställer klockan på 8-9, ligger och snosar typ 20 min, kliver upp, diskar, gör frukost, sätter mig vid datan och farmar/äter frukost. Tar en dusch och funderar va fan jag ska göra idag :S 

så ser typ alla mina dagar ut.

idag har jag dock lite planer, ska till MVC kl 13.30 sen skulle ja ha åkt till Försäkringskassan, men avbokade för de är så fint väder så ska försöka sitta ute i solen och njuta idag :)

hur ser era dagar ut?

 
 
Fanny

Fanny

19 april 2011 10:53

Jag går upp halv 8-8 och äter frukost tillsammans med min dotter. Sen vilar vi i 30 minuter och sen är det fullt ös! :)

http://eleahsmamma.bloggplatsen.se

ida harju

19 april 2011 18:09

hehe, de är väl de livet jag kommer ha framför mig snart :) hehe.

 
Fanny

Fanny

19 april 2011 18:29

hihi ja förmodligen :) fast när de är pyttesmå så sover de ju mest hela tiden xD Eleah är ändå 8 månader :)

http://underbarafamiljeliv.blogg.se

ida harju

19 april 2011 18:43

oj gud va snabbt tiden går:) helt overkligt :)

 
Madde

Madde

19 april 2011 22:28

du har inte något bra förslag på pojknamn ? vi har redan 2 flicknamn vi slåss om och vi vill ha ett pojknamn åxå så bebisen får sitt namn direkt den föds men ingen av oss har ett enda förslag :)

http://mrundgren.blogg.se

ida harju

19 april 2011 23:10

Om ja får en son någon gång ska han heta Theodor:-) de är ett så fint namn. Betyder guds gåva:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida harju - 16 oktober 2011 15:32

http://novaliee.blogspot.com/  där kommer jag skriva om Nova :) så att pappa Tobias ska kunna hänga med :) PUSSHEJ!             ...

Av ida harju - 7 oktober 2011 09:51

Novalie 2 mån 1 dag gammal :)                  

Av ida harju - 1 oktober 2011 12:49

har precis fixat mina naglar :) Novalie är så söt och snäll och sover gott i soffan med Bim :) Tobbe är iväg och hjälper mamma och Tore att flytta :) ska se om jag hinner vila lite innan hon vaknar :) tänkte bara slänga upp en bild på naglarna :) o...

Av ida harju - 28 september 2011 21:49

Har inte uppdatera pga att Tobbe är hemma:) ja skriver ju bloggen mest för att han ska hänga med när han är och jobbar:) men iaf. I fredags storstädade vi medan farmor var ute och gick med Nova. :) vi piskade mattor, dammsög, skura, dammade m.m. Sen ...

Av ida harju - 18 september 2011 23:58

sitter ännu vaken då jag och Nova somnade på soffan vid halv 4 och sov till 6 :P kände att de inte va någon idé att försöka sova när jag inte är trött :P Nova somnade vid halv 9, då kom Johanna förbi så har vi suttit och snackat :) han typ inte...

Ovido - Quiz & Flashcards