idaharju

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av ida harju - 3 maj 2011 22:50

snälla mammas lilla ängel, sluta göra så mamma får ont. de är inte roligt längre. jag vill ju kunna njuta av tiden som är kvar och längta efter dig, inte gå och hoppas att tiden ska springa iväg och att smärtan ska avta hela tiden. va en snäll liten dotter nu och låt mamma få sova inatt <3<3

Av ida harju - 3 maj 2011 16:46

tack underbara mamma för att du städat så fint är idag :)

har nyss kommit hem, varit och handlat med mamma. 

fick en vattenkanna, "hylla" till badrummet och en platsback till alla städprodukter :)

Tack så hemskt mycket :)

åkte förbi Victoria och fick MASSA fins kläder som Lilla Kendra har växt ur :) (lägger upp bilder imorgon)

Fick också massa blöjor ! Tack snälla ! :) :)

Fick lilla kläder av mammas kompis dotter Johanna idag också :) jätte fina.

och så fick jag Bh:ar av min moster igår ! :)  tack!!! :):)

min baddräkt kom idag också :) (kommer bild imorgon)

behövs lite lycka i min tillvaro nu om man säger så :)

8 dagar tills älsklingen kommer! :D :D





Vecka 26+6        

Av ida harju - 3 maj 2011 09:16

God morgon, är nu klar för att ta bussen ner till sjukgymnasten. ska vara där om 45 min.

har knappt sovit inatt, känner mig helt slut, har så ont i höfterna och magen :(

Lillflickan har sparkat hela natten iaf :)

Så liv i henne finns det. ska se om jag kanske kan boka någon tid när jag är där nere nu till barnmorskan.


Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards