idaharju

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av ida harju - 12 maj 2011 19:03

Gör nu mitt första försök att göra en potatisgratäng :) hoppas den går att äta :)

har ingen aning om när grabbarna slutar jobba :(

men ska snart steka köttet så de är klart :)

börjar ju bli hungrig som fan ! :P hahaha

återkommer senare hur de smakar :)

Av ida harju - 12 maj 2011 10:46

Belv en lång handling idag :p fast handlade inte så mkt ändå :P

blev lite basic grejer och sen mat inför kvällen :)

Ska bjuda Tobbe och André på fläskfilé och antingen potatisgratäng eller råstekpotatis, får se va man orkar göra :)

Träffade Evve på Willys så stod och snacka lite skit :)

Åkte och fikade med Tobbe och André sen:)

nu är jag iaf hemma :)

ska vila en snabbis tror jag, se om magen lugnar ner sig.

nu tar jag de lugnt iaf, får ubersmå steg och gör att jätte sakta :)

Av ida harju - 12 maj 2011 07:21

Vaknade vid 6.20 av att klockan ringde , de är man ganska ovan med att den ringer så tidigt, brukar ringa vid 8 typ :P

gick upp och kissa och satte på kaffe till älsklingen, sen myste vi typ till kl 7, då André skicka sms att han va påväg att hämta Tobbe så dom kan dra till jobbet :)

Jag diskade och har kollat datan så man blir lite hungrig :P hehe.

Så ska äta frulle och sen till Willys och handla om inte mamma har bokat in att ha bilen :)

   hihi så söt med sin Ziprall :)   Första försöket :)   Vecka 28 !

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards