idaharju

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av ida harju - 26 maj 2011 16:36

snacka om att de tar typ en hel dag för mig att handla nu för tiden :P tar sån jävla tid att gå runt i affärer då mina ben och rygg inte riktigt håller sig uppe :P

magen börjar bli lite stor nu så de tynger lite på kroppen :P

åkte till Ö&B först, handla lite smått och gott.

typ duschcream, sköljmedel, diskmedel m.m

köpte också två presenter till Tobias :)

Shotglas och grillbestick :)

sen åkte jag till Willys, handla mat, mat och mat.

passade på att köpa hårfärg så de ska bli spännande att se hur de ser ut :P hahah!

säger inte vilken färg :D

såklart fanns inte allt ja behövde på Willys så tog en sväng förbi IcaMaxi, och då hitta jag sån fin morsdagpresent till mamma :)

Ett örngott som de står "världens bästa mamma" på :)

så den fick hon och en ask Toffifee, och en fin presentpåse :)

åkte hem till mamma efter jag handlat och, va där ungefär en timme :)

nu är jag hemma igen, fick sprigna till Konsum då jag kom på att jag glömt stenbitsrom och dill som jag ska ha till mig kräfsstjärtssås och pasta idag :)

så nu ska jag laga mat :)

får se om jag orkar dammsuga efter de, men ska diska de sista, tömde ju kylen på varor som gått ur datum så blev lite mer disk :P hehe

Inget jobb idag, börjar på måndag, fick mitt kontrakt idag så jag har skrivit under :) skönt :)

Av ida harju - 26 maj 2011 10:39

SHIIIIT vågen stod på 54.5 kg imorse!!! :S :S :S

1,5 kg på en vecka har jag gått upp :S

ohno!

måste tänka på va ja äter, inge mer pizza och skit mat.

synd dock, skulle handla idag, skulle ju fått underhållet av pappa, men han har inte hunnit sätta över. nu jobbar han och har "kanske" tillgång till data ikväll :S

har typ 437 kr, men skulle ju behöva handla hem en massor :S finns ingenting :/

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards