idaharju

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av ida harju - 9 maj 2011 16:41

har uppdaterat min mobil :) nu äntligen :P haha.

får hoppas batteriet håller länge :)

känner att idag är ingen bra dag, har feber och mår allmänt skit. ingen mat hemma heller.

har börjat skriva nota men fantasin står still. vill ja laga god mat till älsklingen :)

fick iaf mail att mitt paket är skickat :)

fick också sms av posten, att mitt bälte är påväg :)

410 kr såldes min auktion på tradera för :) guud så bra !! :)

trodde aldrig någon skulle buda på den, men men :P heheh :)

Nu ska jag göra varma mackor typ, eller sparrissoppa :/ typ allt som finns hemma :S

Av ida harju - 9 maj 2011 10:02

  nu får ni bli bättre på att kommentera igen! :)

Av ida harju - 9 maj 2011 09:30

I en vecka nu har jag vaknat varje natt kl 5.46, tittat på klockan och somnat om igen. likadant på morgonen, har jag ställt klockan på 8.00 varknar jag 7.59 och har jag ställt den på 9.00 vaknar jag 8.59 :/ helt sjukt, har varit så varje dag nu. 

Känns nästan som en skräckfilm ju :P

nåja, förkylningen är lite bättre idag men har  sjukt svårt att andas :/ ska ta ett långt och varmt bad idag, fila fötterna och lite annat :) 

hoppas verkligen mina paket kommer snart så jag kan börja fixa naglarna ! :D

är super taggad nu verkligen ! :)

borde äta frukost men är inte sugen på något :S får vänta lite och sen hitta på något :)

om två dagar kommer älsklingen ! :) fy fasen va skönt de ska bli!! :)<3

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards