idaharju

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av ida harju - 5 maj 2011 21:23

Nu har Emma och André precis åkt hem, mamma va här en stund innan också :)

Fick så fin blomma av mamma :) tack tack :) fick också ett foglossningsbälte !! :) TUSEN TACK!!! :D hoppas de kommer på måndag :)

och fick fina blommor av Emma och André :) också en liten slant :) tack så hemskt mycket, de behövdes ! :) :)

Fick ett jätte gulligtkort av Anna ! :) tack sötnos :)

så nu har vi fikat och pratat lite skit :)

Emma fick både se och känna Lillflickan sparka :)

André såg också från 3 meters håll vilken karatekick hon gjorde:P hehe

Så lyssna vi på hjärtljudet :) men de gilla hon nog inte, jävlar va hon sparka:P hahah!

6 dagar till älsklingen kommer !! :) :) :) 

Av ida harju - 5 maj 2011 15:01

Felicia och Sofie har varit här och fikat :)

jätte trevligt :) åt tårta, bullar, kex och drack te :)

pratade lite skit och så som vanligt :)

när bara jag och Felicia va här så plingade de på dörren, där stod en blommgubbe :)

min älskade Tobias hade skickar blommogram till mig :):):)

       

Av ida harju - 5 maj 2011 14:56

Var hos läkaren idag. hon tog lite prover och lyssna hjärtaljud och kände och klämde lite.

hon sa att smärtan jag känner är mest troligt sammandragningar, men att jag har de så ofta blev hon lite oroad över.

fick en ny tid på Tisdag, då jag ska till en annan läkare , hon trodde de kunde vara så att jag börjar öppna mig :( och all den rörlese som barnet gör kan vara hennes försök till att vända sig med huvudet neråt :(

då blev jag lite orolig, hon får inte komma ut nu.

men doktorn sa att även om jag börjar öppna upp mig så kan de ta flera veckor innan hon försöker komma ut, så vi får hoppas på det :)

har nu en tid i veckan fram till juni typ, så ska dom övervaka så allt ser okej ut.

Av ida harju - 5 maj 2011 08:41

Ja grattis till mig själv idag :) tråkigt att vara helt ensam bara :( 

får hoppas de kommer någon som vill äta tårta och så sen :)

Tack mamma för att du kastat in rören till mig ! :) de underlättade väldigt mycket ! :D :D hehe.

ska göra frukost och klä på mig, sen ner på sjukan och lämna massa prover. får hoppas dom hittar va som är fel, men ändå vill jag inte att dom hittar nått :(

saknar dig min älskling :(

Av ida harju - 5 maj 2011 03:14

de va inte smart att somna tidigt! är så kissnödig så spricker snart! de borde ju gå ändå om ja kiss ar nu. nästa kiss kl 8 sen kl 11. hihi nu är jag 19. sista året som ja kan försöka va barn, fast de vill ja inte:-) trivs i mamma/husmor rollen nu:-) nej nu kisstime! puss

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards