idaharju

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av ida harju - 11 maj 2011 12:12

Fick hem mitt stödbälte nyss med posten :) skit bra då slapp jag hämta ut de :P hehe

fick också löpnummret till mitt paket från nagelgiganten :) så de har kommit men jag kan inte hämta ut de fören efter kl 14 :( bajs schenker :(

vill ju ha de nu, va ska jag göra i två timmar till liksom :S

har redan tagi ett bad, i typ 1 timme :D haha.

passade på att se Bigbrother reprisen under tiden :) 

nej får väl lägga mig att vila som doktorn vill att ja ska göra.

Av ida harju - 11 maj 2011 10:00

Går in i vecka 28 idag :)

Helt underbart att tiden går framår lite snabbare nu :)

Längtar efter min prinsessa men hon kan allt stanna ett tag till :)

Vågen stod på 52.9 kg imorse.

Har inget illamående :)

Börjat få jätte små bristningar på brösten dock :( usch!

Inga på magen så de är bra :)

Cravings har jag nog inga alls =O

är inte ens sugen på mat nu för tiden :(men äta bör man ju.

Jätte ond foglossning har jag, inatt kunde jag knappt sova.

Hoppas mitt bälte kommer idag ! :)

Ska snart ta ett varmt bad, fila fötter och raka benen, skrubba med bodyscrub och har hårinpackning :)

Sånt får man skämma bort sig med när man är gravid ! :)

Bilder kommer kanske sen om jag orkar ta ! :)

84 dagar kvar, 12 veckor kvar ! :)

Av ida harju - 11 maj 2011 09:34

Idag ser det ut att bli en bra  dag! och de bästa av allt är att älsklingen kommer hem idag!!! :) :) :) 

fy tusan va jag längtar efter honom, har varit borta alldeles för länge nu! :(

Så han är hemma till den 25 maj sen åker han och kommer hem den 8 juni igen :)

har sovit jätte oroligt inatt, vaknat flera gånger och haft skiiit ont i höfterna.

snodde Tobbes kudde och la mellan knäna och de funka fan ! :) så ska förbi jysk idag och köpa en billig kudde ! :)

nu ska jag äta frukost och hoppas mitt paket kommer idag :)

 

de står så här på "spåra ditt paket"

   då borde de ju komma idag tycker jag :)

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards