idaharju

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av ida harju - 19 maj 2011 21:54

Ska försöka sova snart. eller ska lägga mig i sängen och kolla big brother, sen ska jag försöka sova.

är som sagt hemma hos mamma nu.

ska bo här några dagar.

imorgon blir de att sitta i telefonen hela dagen typ.

kl 15 har jag "arbetsintervju" över internet:P hehe. 

får se hur de går, måste hämta mitt headset till datan hos Tobias. 

så dit imorgon när han är på jobbet och packa lite grejer och så.

att kärlek kan göra vara så underbart men samtidigt göra så ont är ofattbart,

att kärleken till någon annan kan vara starkare än kärleken till en själv är riktigt förvirrande.

man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan burkar man säga,

men när man gett all sin kärlek till den man älskar, vart ska man hitta kärleken till sig själv?

Av ida harju - 19 maj 2011 19:58

Dessa jävlar tårar bara rinner och rinner.

Kan dom aldrig ta slut.

jag biter ihop men magen och halsen bränner,

läppen blöder och tungan skakar.

ögonen rullar runt och jag känner en fruktansvärd smärta i bröstet.

andningen är tung och snabb och jag får inte i mig tillräckligt med syre.

blir yr, vågar inte ställa mig upp, rädd att ramla,

men jag kan inte falla hårdare än jag redan gjort. 

ett stort slag i magen, en smäll på käften, en spark i huvudet,

någon spottar och stampar på mitt hjärta.

snälla! kan någon stoppa dessa tårar!

Av ida harju - 19 maj 2011 16:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 19 maj 2011 12:40
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av ida harju - 19 maj 2011 11:26

Idag känner jag att de är en sån dag som jag vill lyssna på gamal svensk hiphop, typ Anton och Affe och sånt. Gamalt skit man hittar på datan när man öppnar WMP.

Tobbe sover och snarkar. orkade inte ligga där längre så klev upp.

ska göra frukost till mig själv eftersom han aldrig brukar äta ändå. 

ska diska, han skulle gjort de igår men blev så sent. sa att jag kunde göra de men ögonen slockna direkt efter BB.

Dröm massa skumt om Hpda inatt :/ 

fattar inte va dessa drömmar kommer ifrån, summertime, old memories.

fick ju tillbaka internet igår :)

skönt!

dock sitter Tobbe vid datan hela tiden nu :S de eller ps3 :/

nåja, bara stå ut. 

nu ska jag diska....

Presentation


19 år, förlovad och sambo med världens finaste pappa till våran dotter Novalie

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards